Canonin verkkokameratakuun tiedot

Kaikki Canonin verkkokamerat, jotka on tarkoitettu käytettäviksi ja ostettaviksi Euroopan talousalueella (ETA – EU, Islanti, Liechtenstein, Norja) ja Sveitsissä, kuuluvat Canonin verkkokameratakuun piiriin. Canon takaa, että jos uusi tuote havaitaan vialliseksi sovellettavan takuukauden aikana, vika korjataan maksutta (katso voimassa olevat käyttöehdot jäljempänä).

Canonin verkkokameratakuu sisältää kaksi eri palvelua, joiden käyttö määräytyy asiakkaan sijainnin, ostetun tuotteen ja ostoajankohdan perusteella. Palvelun sisältö on seuraava:

  • • 1 vuoden Return To Base -takuu
  • • 3 vuoden Return To Base -takuu
  • • 3 vuoden Onsite Exchange -takuu

Niille tuotteille, jotka eivät kuulu sovellettavien takuuehtojen tai -kauden piiriin ja joiden vahingoittumista tai korjausta takuu ei kata, on saatavilla maksullinen korjauspalvelu, jota voi hyödyntää palauttamalla tuotteen mille tahansa Canonin valtuuttamalle verkkokameratarjoajalle.

Maksuttomat takuupalvelut ovat käytettävissä, kun asiakas esittää alkuperäisen laskun, kuitin tai ostotositteen. Canon pidättää oikeuden evätä takuupalvelun, jos nämä tiedot ovat puutteellisia tai jos loppukäyttäjä on poistanut ja muuttanut niitä tuotteen ostamisen jälkeen.

Canonin verkkokameratakuu – usein kysytyt kysymykset


K: Minkä takuujärjestelmän piiriin Euroopasta ostetut Canonin verkkokameratuotteet kuuluvat?

V: Kaikki Canonin verkkokamerat, jotka on tarkoitettu käytettäviksi ja ostettaviksi Euroopan talousalueella (ETA – EU, Islanti, Liechtenstein, Norja) ja Sveitsissä, kuuluvat Canonin verkkokameratakuun piiriin.

Canonin verkkokameratakuu sisältää kaksi eri palvelua, joiden käyttö määräytyy asiakkaan sijainnin, ostetun tuotteen ja ostoajankohdan perusteella. Palvelun sisältö on seuraava:

  • • 1 vuoden Return To Base -takuu
  • • 3 vuoden Return To Base -takuu
  • • 3 vuoden Onsite Exchange -takuu

Tutustu tämän takuun täydellisiin ehtoihin.


K: Mitä asiakirjoja minun pitää toimittaa, jotta tuotteelleni tehdään verkkokameratakuun piiriin kuuluva korjaus tai vaihto?

V: Jos haluat tuotteellesi verkkokameratakuuseen kuuluvan korjauksen tai Onsite Exchange -vaihdon, sinun (tai järjestelmäintegraattorisi) on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä).


K: Tuotteeni kuuluu Return To Base -takuun piiriin, mutta minne lähetän tuotteen, jos siihen tulee vika?

V: Jos tuotteesi kuuluu 1 tai 3 vuoden Return To Base -takuun piiriin, sinun on lähetettävä tuote Canonin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen ja esitettävä ostotosite, jotta voit tehdä takuuvaateen.


K: Kenen aloitteesta verkkokameran Onsite Exchange -takuuvaade voidaan tehdä?

V: Joko asiakas tai järjestelmäintegraattori voi esittää palvelupyynnön, jos laitteesta on löydetty vika. Vaihtotuote lähetetään heti, kun vialliselle tuotteelle on tehty vianmääritys (voimassa on täydet käyttöehdot).


K: Kehen voin ottaa yhteyttä verkkokameran Onsite Exchange -takuuta koskien, jos havaitsen tuotteessani vian?

V: Asiakkaan tai järjestelmäintegraattorin on otettava yhteys paikalliseen tukipalveluun (linkki Yhteystiedot-välilehteen). Ensimmäisen tason tuen tarjoaa AXIS Communications, joka tallentaa kaikki tarvittavat tiedot (eli vikatiedot) ja suorittaa ensimmäisen tason tutkinnan mahdollisesta vian aiheuttajasta. Jos vikaa ei saada korjattua, AXIS Communications pyytää Canonin toisen tason tukipalvelua ottamaan yhteyttä asiakkaaseen tai järjestelmäintegraattoriin. Jos Canon vahvistaa vian syyn ja tuote on vaihdettava, samanlainen tuote (tai tuote, jonka tekniset tiedot ovat paremmat) toimitetaan asiakkaalle.


K: Kuinka kauan vaihtotuotteen toimitus kestää?

A: Aina kun mahdollista, vaihtotuote toimitetaan vaihtopyynnön vahvistusta seuraavana päivänä, jos vianmääritys on tehty ennen klo 11.00, ja kahden päivän kuluttua, jos vianmääritys on vahvistettu klo 11.00 jälkeen viikonloppuna tai yleisenä vapaapäivänä.


K: Minne vaihtotuote toimitetaan?

V: Vaihtotuotteet toimitetaan joko järjestelmäintegraattorille tai suoraan asiakkaalle, mikäli asiakas kykenee asentamaan laitteen itsenäisesti.


K: Mitä tapahtuu, kun vaihtotuote on toimitettu perille?

V: Vastaanotettuaan vaihtotuotteen järjestelmäintegraattori tai asiakas on vastuussa siitä, että viallinen laite palautetaan Canonille. Viallisen tuotteen palauttamista varten annetaan toimitusmerkinnät. Lähettäjän on välittömästi otettava yhteyttä kuljetusyhtiöön ja pyydettävä viallisen laitteen noutoa 5 päivän kuluessa. Normaalisti Canon maksaa kuljetuskulut.


K: Kuka on vastuussa viallisen verkkokameratuotteen poistamisesta ja vaihtotuotteen asentamisesta?

V: Canon ei ole vastuussa alkuperäisen tuotteen poistamisesta tai vaihtotuotteen asentamisesta. Nämä toimet ovat asiakkaan tai järjestelmäintegraattorin vastuulla.

Feedback

Pyydämme teitä ystävällisesti auttamaan palvelumme kehittämisessä vastaamalla lyhyeen kyselyyn liittyen Canon tukipalvelun käyttämistä.

Vastaa kyselyyn Ei kiitos