Kuluttajatuotetuki

    Palaute

    Pyydämme teitä ystävällisesti auttamaan palvelumme kehittämisessä vastaamalla lyhyeen kyselyyn liittyen Canon tukipalvelun käyttämistä.

    Vastaa kyselyyn

    Ei kiitos

    CANON iMAGE GATEWAY -tilin päivitys

    CANON iMAGE GATEWAY -palveluun tehdään tärkeitä muutoksia 6.8.2014 alkaen. Jotta muutokset tulevat voimaan CANON iMAGE GATEWAY -tililläsi, sinun on kirjauduttava sisään palveluun mahdollisimman pian.

    Kun kirjaudut sisään seuraavan kerran, luomme sinulle automaattisesti uuden tilin CANON iMAGE GATEWAY -palveluiden, kuten verkkoalbumien (OPA), kameran Wi-Fi-määrityksen ja Canon OPA -älypuhelinsovelluksen, käyttöön. Nykyinen Canon-tilisi (nimellä My Canon tai You Connect) pysyy edelleen aktiivisena, eivätkä nämä muutokset vaikuta siihen.      

    Luo uusi tili seuraavien ohjeiden mukaisesti. Se kestää tavallisesti vain muutaman minuutin, ja suosittelemme tekemään sen mahdollisimman pian: 

    1. Kirjaudu sisään uuteen CANON iMAGE GATEWAY -palveluun nykyisellä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.

    2. Lue ja hyväksy CANON iMAGE GATEWAY -palvelun palveluehdot ja tietosuojatiedot näytön ohjeiden mukaisesti. 

    CANON iMAGE GATEWAY -tilisi on nyt luotu. Tämän jälkeen sinulla on kaksi erillistä tiliä. Kummankin tilin kirjautumistiedot ovat alkuun samat, mutta jos muutat toisen tilin tietoja myöhemmin, se ei vaikuta toiseen tiliin:

    • CANON iMAGE GATEWAY -tunnus 

    • Nykyistä Canon-tunnustasi käytetään muissa Canonin palveluissa, kuten verkkokaupassa, iristassa ja Canon-profiilissa esimerkiksi tuoterekisteröinnin ja uutiskirjeiden tilauksen yhteydessä.  

    Jos et kirjaudu sisään palveluun 365 päivän kuluessa, oletamme, ettet tarvitse enää CANON iMAGE GATEWAY -tiliäsi. Tällöin tilisi suljetaan ja kaikki sinne tallennetut kuvat poistetaan.

    Seuraavaksi sinun on yhdistettävä CANON iMAGE GATEWAY uudelleen verkkopalveluihisi, jotta voit edelleen jakaa kuvia suoraan kamerasta tai videokamerasta. Palveluihin aiemmin määrittämäsi jakoasetukset pysyvät tallessa. 

    Jos olet ottanut käyttöön kuvasynkronoinnin tai kuvien lähettämisen palvelimen kautta, myös nämä yhteydet on määritettävä uudelleen. 

    Lisäohjeita yhteyksien määrittämiseen on oheisissa välilehdissä.

    Jos kamera antaa jonkin seuraavista virheilmoituksista, muodosta uusi Wi-Fi-yhteys kameran ja verkkopalveluiden välille oheisten ohjeiden mukaisesti. Vaikka virheilmoituksessa lukisi Yhdistä tietok. ja palauta mukana toim. ohjelmistolla, yhteyden voi palauttaa suoraan verkkosivustossa eikä kameraa tarvitse yhdistää tietokoneeseen: 

    [MASTER] Picture_Error-Message-1[MASTER] Picture_Error-Message-2
             [Web-palveluun ei voi kirjautua]                                            
     [Yhdistä tietok. ja palauta mukana toim. ohjelmistolla]
           


    1. Siirry CANON iMAGE GATEWAY -palveluun ja kirjaudu sisään käyttäjänimellä ja salasanalla.

          [MASTER] Picture_Web-Services-1 

    2. Valitse Wi-Fi-kamera, jonka haluat yhdistää verkkopalveluihin.

          [MASTER] Picture_Web-Services-2
       
    3. Valitse sivun vasemman laidan valikosta [Web-palveluasetukset].

          [MASTER] Picture_Web-Services-3 

    4. Valitse [Asetukset] sen palvelun kohdalla, johon haluat luoda yhteyden. Tässä esimerkissä muodostetaan yhteys Facebookiin.
      Jos haluat jakaa kuvia kamerasta vain sähköpostin tai CANON iMAGE GATEWAY -palvelun kautta, kyseinen ominaisuus otetaan automaattisesti käyttöön, kun käyt tällä sivulla. Sinun ei siis tarvitse tehdä enää muuta.  

          [MASTER] Picture_Web-Services-4 

    5. Kun valitsemasi verkkopalvelun asetussivu on auki, siirry palveluun napsauttamalla sen painiketta – esimerkiksi [Facebook]

          [MASTER] Picture_Web-Services-5 

    6. Todenna tilisi kirjautumalla sisään verkkopalveluun.

          [MASTER] Picture_Web-Services-6 

    7. Kun tili on todennettu, yhteys Wi-Fi-kameran ja verkkopalvelun välillä on valmis. Kaikki aiemmin määrittämäsi asetukset palautetaan käyttöön.

          [MASTER] Picture_Web-Services-7 


    Muodosta yhteys näiden ohjeiden mukaan erikseen jokaiseen verkkopalveluun, jonka kautta haluat jakaa kuvia.

    Jos yhteysongelmat Wi-Fi-kameran ja verkkopalveluiden välillä jatkuvat, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.

    Jos kamera antaa seuraavan virheilmoituksen, aktivoi kuvasynkronointi tai kuvien lähetys palvelimen kautta:


    [MASTER] Picture_Error-Message-3

    [Lataa ja asenna tietokoneeseen kuvasynkronointia varten tarkoitettu ohjelma]


    1. Valitse tietokoneen alapalkista Image Transfer Utility -kuvake ja avaa sen kautta kuvasynkronointiasetukset. Valitse [Lisää uusi kamera…].
      Ohjelma on asennettu tietokoneeseen silloin, kun otit palvelun käyttöön ensimmäistä kertaa.

           [MASTER] Picture_Image-Sync-1 

    2. Kirjaudu sisään CANON iMAGE GATEWAY -palveluun käyttäjänimelläsi ja salasanallasi.

          [MASTER] Picture_Image-Sync-2 

    3. Valitse kamera, johon haluat määrittää Kuvasynkron.- tai Lähetä palvelimen kautta -toiminnon ja valitse [OK].

          [MASTER] Picture_Image-Sync-3 


    Jos toimintojen määrittäminen ei edelleenkään onnistu, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.