Kun hankit Easy Service Plan -huoltopalvelun, saat parasta mahdollista tukea ja turvaa Canon-tuotteellesi. Saatavilla on monia esimääritettyjä Easy Service Plan -huoltopaketteja, jotka sisältävät mm. tuotteen asennuksen sekä korjauksen ja ylläpidon.
Kolmen vuoden huoltopalvelu: asiakkaan tiloissa seuraavana arkipäivänä
Vikatilanteissa ja muissa tukipyynnöissä asiakas voi soittaa Canonin tukipalveluun. Jos ongelmaa ei saada korjattua puhelimitse tai etäpalveluna, lähetämme paikalle valtuutetun huoltohenkilön viimeistään seuraavana arkipäivänä. Myös asiakastuki on asiakkaiden käytettävissä.
Katso palvelukuvaus tästä linkistä:
imagePROGRAF - 3v On-site imagePROGRAF - 3v On-site_MFP
Palvelua tarjotaan seuraaville imagePROGRAF-tulostimille: |
||
iPF510 | iPF610 | iPF680 |
iPF685 | iPF785 | iPF780 MFP |
iPF780 | PRO-4000 | PRO-1000 |
iPF785 MFP | PRO-6000S | PRO-4000S |
PRO-2000 | TX-4000 | TX-2000 |
PRO-6000 | TM-200 | TX-3000MFP T36 |
TX-3000 | TM-305 | TM-205 |
TX-4000MFP T36 | TM-300MFP T36 | TM-200MFP L24ei |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-305 MFP T36 |
PRO-2100 | PRO-4100 | PRO-6100 |
PRO-4100s | PRO-6100S | TA-20 |
TA-30 |
Asennus- ja perehdytyspalvelu
Pitää sisällään laitteen ja laiteohjelmiston (myös tulostinajurin) asennuksen, musteiden ja tulostusmateriaalin asettamisen sekä verkko- tai USB-liitännän asennuksen. Perehdytys kattaa keskeisimmät toiminnot ja ominaisuudet sekä päivittäiset kunnossapitotoimenpiteet ja vianmääritykset.
Katso palvelukuvaus tästä linkistä:
imagePROGRAF -Asennus- ja perehdytyspalvelu imagePROGRAF -Asennus- ja perehdytyspalvelu_MFP
Palvelua tarjotaan seuraaville imagePROGRAF-tulostimille: |
||
iPF510 | iPF610 | iPF680 |
iPF685 | iPF785 | iPF780 MFP |
iPF780 | PRO-4000 | PRO-1000 |
iPF785 MFP | PRO-6000S | PRO-4000S |
PRO-2000 | TX-4000 | TX-2000 |
PRO-6000 | TM-200 | TX-3000MFP T36 |
TX-3000 | TM-305 | TM-205 |
TX-4000MFP T36 | TM-300 | TM-200MFP L24ei |
TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 | TM-305 MFP T36 |
PRO-2100 | PRO-4100 | PRO-6100 |
PRO-4100s | PRO-6100S | TA-20 |
TA-30 |
Syventävä perehdytys.
Puoli päivää kestävässä perehdytyksessä tutustutaan perusteellisesti tuotteen ja ohjelmiston toimintoihin ja ominaisuuksiin sekä vianmääritykseen. Perehdytys kattaa tulostimen valikot, tulostinpään puhdistuksen ja vaihtamisen, tulostusmateriaalin asettamisen, Windows-/Macintosh-ajurin pääasialliset ja edistyneet toiminnot sekä tarvittavan ohjelmiston. Perehdytyksessä tutustutaan myös PosterArtist LT* -ohjelmiston ominaisuuksiin ja toimintoihin. [*] Jos asiakas on ostanut PosterArtist-ohjelmiston täysversion, se asennetaan ja määritetään LT-version sijasta.
Katso palvelukuvaus tästä linkistä:
imagePROGRAF - Syventävä perehdytys
Palvelua tarjotaan seuraaville imagePROGRAF-tulostimille: |
||
iPF510 | iPF610 | iPF680 |
iPF685 | iPF785 | iPF780 MFP |
iPF780 | PRO-4000 | PRO-1000 |
iPF785 MFP | PRO-6000S | PRO-4000S |
PRO-2000 | TX-4000 | TX-2000 |
PRO-6000 | TM-200 | TX-3000MFP T36 |
TX-3000 | TM-305 | TM-205 |
TX-4000MFP T36 | TM-300MFP T36 | TM-200MFP L24ei |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-305 MFP T36 |
PRO-2100 | PRO-4100 | PRO-6100 |
PRO-4100s | PRO-6100S | TA-20 |
TA-30 |
* Jos asiakas on ostanut PosterArtist-ohjelmiston täysversion, se asennetaan ja määritetään LT-version sijasta.
● Vastinetta rahalle – saat kaiken hyödyn tuotteestasi, mukaan lukien asennus, perehdytys ja paikan päällä tehtävä huolto.
● Joustavat sopimuskaudet – voit valita eripituisia ajanjaksoja, joten tiedät
tuotteen ja palvelujen kokonaiskustannukset ja voit laatia helposti koko sijoituksesi elinkaaren kattavan budjetin. |
● Apua aina tarvittaessa – puhelintuki ja tukipalvelu ovat käytettävissäsi neuvontaa ja etäongelmanratkaisua varten.
● Paras mahdollinen tuotto sijoitukselle – hyvin toimiva laitehuolto ja -tuki.
● Kattava saatavuus – palvelu sisältää työn ja kaikki varaosat (edellyttää kohtuullista käyttöä).
|