Kysymykset ja vastaukset
Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?
Kun olet rekisteröitynyt verkossa Canonin takuukampanjaan, saat sähköpostiin vahvistusviestin. Vahvistus sisältää viitenumerosi ja henkilökohtaiset kirjautumistunnukset verkkosivustoon, jossa voit tarkistaa takuuhakemuksesi tilan. Jos olet rekisteröinyt virheellisiä tietoja, näet sen kyseisellä sivustolla. Lisäksi saat sähköpostiviestin, jossa sinulle kerrotaan vielä tarvittavista tiedoista. Nopein tapa toimittaa puuttuvia tietoja meille on kirjautua kyseiselle sivustolle ja päivittää tiedot.
Mitä tiedostomuotoja voin käyttää siirtäessäni asiakirjoja osana rekisteröintiä ja onko tiedostojen koolle rajoituksia?
Huomaa! Tiedoston enimmäiskoko on 4 Mt. Voit siirtää ainoastaan JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja.
Mitkä tapahtumat/tuotteet eivät kuulu kampanjan piiriin?
Poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa. Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
- Muut kuin kampanjatuotteet.
- Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-alueen ulkopuolella.
- Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai "harmaat" tuotteet)
Mitä verkkohakemuslomakkeessa tarkoitetaan maksutavalla?
Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen hankkiessasi sen.
Missä on tuotteen sarjanumero?
Sarjanumero on PTZ-kameran tai -ohjaimen pohjassa. Huomaa, että sarjanumero EI OLE sama kuin EAN-koodi/viivakoodi, joka sijaitsee yleensä tuoterasian sivussa. Se EI OLE tuotteen sarjanumero, joka sinun on ilmoitettava hakemuksen hyväksymistä varten. Sarjanumero on Canon-tuotteessa.
Miksi en voi kirjautua sivustolle käyttämällä seurantakoodiani?
Koskien seuraavia ongelmia yritettäessä rekisteröintiä verkossa:
- Olen yrittänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa, mutta se ei onnistu.
- Saan jatkuvasti ilmoituksen oikeuksien puuttumisesta.
- Olen yrittänyt lähettää lomakkeen uudelleen, mutta se ei ole onnistunut.
USEIMMISSA tapauksissa ongelma johtuu laitteesta, jolla yrität avata verkkosivuston, eli matka-/älypuhelimesta, Apple Mac -tietokoneesta tai jostain muusta laitteesta. Kyseessä ei ole verkkosivustolla oleva vika. Pyydä näissä tapauksissa ohjeita käyttämäsi tuotteen valmistajalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi yllä olevista usein kysytyistä kysymyksistä, lähetä meille sähköpostiviesti alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos kysymyksesi on kiireellinen, soita numeroon +358 (0)20 366 466 tai siirry Canonin tukisivustoon.
Minkä tasoista takuupalvelua saan?
Return-to-base:
Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, tuote tulee toimittaa Canonin huoltokeskukseen tai Canonin valtuutetulle huoltokumppanille, jotta Canonin valtuuttama huoltohenkilöstö korjaa sen ilmaiseksi. Tuote palautetaan asiakkaalle, kun se on korjattu.
Miten teen kampanjaan liittyvän takuuhakemuksen?
Jos tarvitset takuuhakemuksesi vahvistamisen jälkeen kampanjaan liittyvää laajennettua takuuta, ota yhteyttä paikalliseen Canon-käyttötukipalveluun. Ole valmiina
- ilmoittamaan laitteen täydellinen mallinimi ja sarjanumero
- vahvistamaan yhteystietosi
- toimittamaan tuotteen ostokuitti sekä tosite aktivoidusta kampanjatakuusta, esimerkiksi kopio sähköpostivahvistuksesta, jonka sait rekisteröityäsi takuun verkossa
- kuvaamaan ongelma selkeästi ja suorittamaan pyydettäessä vianmääritystoiminnot
- noudattamaan tukipalvelun antamia tukiohjeita mahdollistaaksesi takuupalvelun saamisen.