Uutiset

Tietoa Canon Professional Services -palveluun oikeuttavista tuotteista

CPS on lisännyt palvelun tuoteluetteloon uusia hyväksyttyjä kamerarunkoja ja objektiiveja.

Kameravarusteiden vaurioituminen on aina ikävä yllätys. Canon Professional Services (CPS) -tukipalvelu auttaa selättämään vastoinkäymiset ja varmistamaan, että pääset jatkamaan kuvaamista mahdollisimman pian.

Palvelun etuja ovat nopeammat huoltoajat ja varavarusteiden lainauspalvelu (jäsenyystasosta riippuen), puhelintuki ja vaurioituneiden varusteiden pikakorjaukset. CPS tuo ammattilaiselle korvaamatonta lisäturvaa ja mielenrauhaa takaamalla, että käytettävissäsi on toimivat varusteet kaikissa tilanteissa.

Oletko jo CPS-jäsen?

Hyväksyttyihin tuotteisiin on tullut muutamia muutoksia, joten nyt on hyvä aika päivittää oma tuoteluettelo tulevaa vuotta varten. Canon Europe Ltd:n tarjoama CPS-jäsenyys perustuu rekisteröimiisi Canon-tuotteisiin, joten muutokset voivat vaikuttaa jäsenyystasoosi.

Jos omistat jonkin seuraavista kameroista tai objektiiveista, ne hyväksytään jatkossa mukaan CPS:ään, joten voit lisätä ne omaan varusteluetteloosi:

  • EOS 6D Mark II
  • EOS 80D
  • EOS 77D
  • EOS C700
  • EOS C200
  • EF 85mm f/1.4L IS USM
  • TS-E 50mm f/2.8L MACRO
  • TS-E 90mm f/2.8L MACRO
  • TS-E 135mm f/2.8 MACRO

Kun tuotteet saavuttavat huoltoelinkaarensa lopun, CPS ei pysty enää takaamaan korjauksien onnistumista, kun varaosia ei ole saatavilla. Siksi vanhempia tuotteita poistetaan CPS-huoltoon ja -jäsenyyteen oikeuttavien tuotteiden luettelosta pitkin vuotta.

Seuraavat objektiivit ja videokamerat ovat nyt saavuttaneet tämän pisteen, eikä niitä enää huomioida CPS-jäsenyydessä:

  • EF 15mm f/2.8 Fish Eye
  • EF 300mm f/2.8L IS USM
  • EF 400mm f/2.8L IS USM
  • EF 500mm f/4.0L IS USM
  • EF 600mm f/4.0L IS USM
  • XL H1A
  • XL H1S

The following products will be phased out from 1 June 2018:

  • EOS-1D Mark IV
  • XH A1S
  • EF 135mm f/2.8 SF
  • Speedlite 580EX II

Vaikka nämä tuotteet säilyvät profiilissasi, CPS ei enää huolla tai korjaa niitä tästä eteenpäin.

Kun jäsenyystasosi lasketaan uudelleen 1. tammikuuta 2018, näitä tuotteita ei enää huomioida laskelmassa, joka määrää CPS-jäsentasosi, joten sinun on tarvittaessa lisättävä niiden tilalle uudet tuotteet.

Etkö ole jäsen?

Canon-tuotteiden käyttäjille on CPS:ssä tarjolla kolme eritasoista valokuvausjäsenyyttä ja yksi videokuvausjäsenyys sen mukaan, mitä tuotteita käyttäjä omistaa. Kaksi ohjelmaan hyväksyttyä kamerarunkoa ja kolme objektiivia oikeuttavat tuotteista riippuen joko hopea- tai kultatason jäsenyyteen, kun taas platinatasolle tarvitaan kolme runkoa ja neljä objektiivia. Videojäsenellä on oltava yksi ohjelmaan sisältyvä ammattitason Canon-videokamera.

Mitä korkeammalla CPS-jäsentasolla olet, sitä lyhyempi on laitteesi korjausaika – viisi päivää hopea- ja videotasolla, kolme päivää kultatasolla ja kaksi päivää platinatasolla.

CPS on ilmainen palvelu, jonka tarkoituksena on varmistaa, että Canon-käyttäjät pystyvät tekemään työnsä keskeytyksettä. Jäsenet saavat priorisoitua tukea puhelimitse ja sähköpostitse, suurimmissa vioissa priorisoidun korjauspalvelun ja – jäsenyystasosta riippuen – varalaitteita lainaan. 

LUE LISÄÄ

Kirjoittaja Lucy Fulford


Canon Professional Services

Jäsenet saavat käyttöönsä CPS-tukipalvelut paikallisesti ja suurimmissa tapahtumissa, priorisoidun korjauspalvelun ja – jäsenyystasosta riippuen – varalaitteita lainaan maksutta.

Liity

Lue lisää

Canon Professional Services