Canon Eurooppa: taustatietoa

Canon Europe Ltd, taustatietoa-PDF

Lataa Canon Europe Ltd:n taustatiedot (PDF, 123 Kt)

Canon Eurooppa on Canon Inc:n alueellinen myynti- ja markkinointitoimintojen edustus, joka löytyy jo 116 maasta. Canon Eurooppa työllistää 19 000 ihmistä eri puolilla Eurooppaa, Lähi-idässä ja Afrikassa (EMEA). Canon perustettiin vuonna 1937, ja sen tavoitteena oli kehittää korkealaatuinen kamera kuluttajakäyttöön. Canon on aina luottanut visuaalisuuden voimaan ja laajentanut toimintaansa myös muille markkina-alueille. Näin siitä on kehittynyt yksi maailman johtavista yritysten ja kuluttajien kuvantamisratkaisujen kehittäjistä.

Canonin valikoimiin kuuluvat muun muassa digitaaliset kompaktikamerat ja järjestelmäkamerat, broadcast-objektiivit ja kannettavat röntgenlaitteet sekä monitoimilaitteet ja tuotantotulostimet. Lisäksi kaikkiin tuotteisiin on saatavilla kattava valikoima lisä- ja tukipalveluita.

Canon panostaa huomattavan paljon tutkimukseen ja kehitykseen, jotta se voi tuoda markkinoille luovien kuluttajien tarpeisiin sopivia innovatiivisia tuotteita ja palveluita. Canonilla on ratkaisut niin harrastekuvaajien kuin ammattikuvaajien ja painotalojenkin tarpeisiin.

Canonin yritysfilosofia tiivistyy japaninkieliseen ilmaisuun Kyosei, joka merkitsee elämistä ja työskentelemistä yhdessä yhteisen hyvinvoinnin edistämiseksi. Canon Eurooppa panostaa EMEA-alueella kestävän liiketoiminnan kehittämiseen. Se pyrkii jatkuvasti pienentämään sekä omaa että Canon-tuotteita ja -palveluita käyttävien kuluttajien ympäristövaikutusta. Tästä osoituksena on Canonille myönnetty kansainvälisesti tunnustetun ISO 14001 -ympäristöstandardin mukainen sertifiointi.