TURVALLISIA TULOSTEITA UVGEL-MUSTEEN ANSIOSTA

Joustava Canon UVgel 460 -muste, joka julkistettiin uuden Colorado 1650 -tulostimen yhteydessä toukokuussa 2019, on yltänyt korkeimpaan UL GREENGUARD Gold -sertifikaattiin. Sertifikaatteja myöntää UL Environment, maailmanlaajuisesti johtava turvallisuus- ja sertifiointiyritys.

UVgel 460 -musteelle myönnettiin UL GREENGUARD Gold -sertifikaatti

Colorado 1650:n tulosteet ovat turvallisia käyttää sekä sisä- että ulkotiloissa

Akkreditointi osoittaa, että Colorado 1650:n tulosteet täyttävät maailman tiukimmat vaatimukset haihtuvien orgaanisten yhdisteiden (VOC) päästöille. Tämän ansiosta Canon UVgel 460 -musteella tulostetut sovellukset ovat turvallisia käyttää myös herkissä ympäristöissä, kuten kouluissa ja terveydenhuollon tiloissa, joissa ihmiset viettävät pitkiäkin aikoja.

Joustavaa mustetta voidaan venyttää jopa 85%, joten se sopii ihanteellisesti itsekiinnittyviin vinyyleihin ja polyesteritekstiileihin. Joustavuus on erityisen tärkeää silloin, kun tulostetta pitää taitella, rullata tai taivuttaa. Muste on siis omiaan etenkin sisätilojen ratkaisuissa, kuten canvas-tauluissa, pehmeissä opastetauluissa, valaistuissa mainosnäytöissä ja pintojen sisustusratkaisuissa kuten joustavissa tapeteissa sekä ulkotilojen sovelluksissa ajoneuvografiikat mukaan lukien.

Colorado 1640:n UVgel 356 -musteelle myönnettiin GREENGUARD Gold -sertifiointi vuonna 2017. Nyt siis molemmilla Colorado-perheen tuotteilla on samat riippumattomat lausunnot niiden ympäristövaikutuksista. UVgel-teknologialle on myönnetty myös muita luotettuja sertifikaatteja, kuten AgBB, ASTM Type II, Certificat A+ ja Centexbel.

”Colorado 1650 -tulostimen vastaanotto näiden muutaman ensimmäisen kuukauden aikana on ollut upeaa. Sekä asiakkaamme että kumppanimme rakastavat FLXfinish-ominaisuutta, jonka avulla on mahdollista valita sovellukselle joko kiiltävä tai matta pinta. Tämä avaa loistavat mahdollisuudet toteuttaa korkealuokkaisia sisätilojen POS-grafiikkoja ja kauniita sisustussovelluksia. Siksi myös ympäristöakkreditointi on välttämätöntä. Tämän sertifikaatin myötä asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme voivat hyvillä mielin mainostaa Colorado 1650:n ominaisuuksia tietäen, että tulosteet ovat varmasti turvallisia käytettäväksi sekä sisällä että ulkona”, kommentoi Michele Tuscano, johtaja, suurkuvatulosteet, Canon EMEA.