Canon Group Company on 1.1.2020 Canon Production Printing

1.10.2019 – Canon Inc. ja Holding B.V. ilmoittivat tänään virallisesti nimenmuutoksesta, jonka mukaan Canon Group company on vuoden 2020 alusta Canon Production Printing. Myös n tuotteet siirtyvät Canonin brändin alle.

Yhdistyttyään Canon-ryhmään vuonna 2010 jatkoi tulostustuotteiden kehittämistä ja valmistamista -tuotemerkillä. Uudelleennimeämällä ja integroimalla -tuotteet Canon-tuotemerkin alle luomme yhtenäisen brändin, joka kattaa kaikki tulostustuotteemme, tuo synergiaa tuoteportfolioon ja vakiinnuttaa selkeän ja hallitun tavan toimia markkinoilla.

Perustamisestaan, vuodesta 1877 lähtien on tuonut markkinoille useita ainutlaatuisia tulostus- ja painotekniikoita. Integroituessaan Canon-tuotemerkkiin aikoo jatkaa ydinteknologiansa kehittämistä ja kasvattaa markkinaosuuttaan.

kehittää ja valmistaa korkean teknologian paino- ja työnkulkuohjelmistoja ammattilaisille. Tuotevalikoima sisältää sekä rulla- että arkkisyöttöisiä tuotantotulostimia vaativiin kaupallisen tulostamisen ja painatuksen tarpeisiin sekä suurkuvatulostimia graafiselle ja tekniselle alalle.