VAIVATON SUURKUVATULOSTUS ON NYT TÄÄLLÄ

Riippumatta siitä oletko valokuvaaja vai työskenteletkö graafisella alalla, uusi imagePROGRAF PRO -sarja tekee huippulaadukkaasta suurkuvatulostuksesta helpompaa kuin koskaan. Sillä saat korkealaatuiset julisteet, taide- ja valokuvat tulostettua reunattomasti. Nyt voit kääntää ideasi tulosteiksi – ja tuotoksi – nopeasti ja helposti. Sarjan viisi uutta mallia takaavat, että jokaiselle löytyy oma imagePROGRAF PRO. Automaattinen materiaalinkäsittely on nostettu kaikissa malleissa uudelle tasolle ja niissä on enemmän älykkäitä työnkulkuvaihtoehtoja kuin koskaan aiemmin.

imagePROGRAF PRO-2100 (24” - 12 mustetta),
imagePROGRAF PRO-4100 (44” - 12 mustetta),
imagePROGRAF PRO-6100 (60" - 12 mustetta)

imagePROGRAF PRO-4100S
(44” - 8 mustetta)

imagePROGRAF PRO-6100S
(60” - 8 mustetta)

Junichi Wachi, LFP EMEA:n johtaja, Canon Eurooppa, kertoo: ”Tuhannet yritykset käyttävät imagePROGRAF PRO -sarjaa ja ainutlaatuisia LUCIA PRO -pigmenttimusteitamme tuottamaan vivahteikkaita suurkuvatulosteita grafiikkaa, kuvataidetta ja valokuvausta varten. Nyt meillä on viisi mallia, jotka takaavat erinomaisen tulostuslaadun jokaisella tulostuskerralla. Laitteet on varustettu tekniikalla, joka tekee kovan työn puolestasi. Voit siis tulostaa älykkäämmin ja nopeammin ja vähentää samalla hävikkiä.”

AUTOMATIIKKA + TARKKA MATERIAALINHALLINTA = TUOTTAVUUS KASVAA

Mitä vähemmän aikaa vietät tulostimen asetusten parissa, sen parempi. Sinulle ei makseta ajasta, joka menee rullan paikoilleen asettamiseen. Tai ajasta, kun tarkistat, onko laitteessa tarpeeksi paperia työn valmistamiseen – tai onko se edes oikea paperi. Siksi olemme tehneet työstä helppoa. Laita vain rulla syöttimeen, se latautuu automaattisesti samalla kuin uusi automaattinen materiaalinkäsittely tunnistaa paperin tyypin ja koon, ja sinä voit keskittyä muihin töihin tai liiketoimintasi kasvattamiseen. Voit jopa vaihtaa materiaalin toiseen rullayksikköön ja lähettää uuden työn tulostusjonoon vaikka tulostustyö on kesken ensimmäisessä rullassa. Tulostin muistaa, kuinka usein käytät materiaalia ja mihin tulostuksiin, joten materiaalin tunnistaminen tarkentuu kerta kerran jälkeen. Koska rullaan ei tarvitse koskea lähes lainkaan, ei ole pelkoa, että sormenjäljet eksyvät pilaamaan tulosteen.

Muistako niitä aikoja, kun luulit, että tulostus oli valmis, mutta tulostimesta olikin loppunut paperi työn puolivälissä? Ajan, paperin ja musteen tuhlausta. Olemme nyt varmistaneet, että se on historiaa. Käyttöpaneeli näyttää selkeästi, miten paljon paperia on jäljellä ja onko sitä tarpeeksi työn tulostamiseen. Rullayksikön ja tulostusalueen vieressä olevat anturit mittaavat, kuinka paljon materiaalia laitteeseen on syötetty. Annamme sinulle tarkan arvion, joten voit olla varma, että tulostimen luokse ei tarvitse palata vasta kuin työn valmistuttua. Olemme myös lisänneet tavallisimmat toiminnot, Lataus, Syöttö ja Leikkaus, näppäiminä näyttöön, mikä helpottaa laitteen käyttöä entistäkin enemmän.

Junichi jatkaa: “Tulostus on ideoiden paperille saattamista. Mitä nopeammin ja helpommin sen voi tehdä, sen parempi. Olemme keskustelleet suurkuva-asiakkaidemme kanssa paljon siitä, mikä prosessia hidastaa ja mikä heitä turhauttaa. Monimutkainen materiaalinkäsittely on listan kärjessä. Prosessin virtaviivaistaminen oli siis uusien imagePROGRAF PRO -tulostimien suunnittelun painopiste, jolla lisätään myös kannattavuutta ja kasvatetaan tulosta. Tämä on suuri parannus etenkin PRO-4100S- ja PRO-6100S-tulostimissa, jotka on suunniteltu graafisen alan asiakkaille.

KAIKKI KUNNOSSA ENNEN KUIN PAINAT TULOSTA

Ennen kuin tulosta-painiketta voi painaa, pitää tapahtua paljon. Suurin osa prosessista on luovaa, kuten tarkka kuvan muokkaaminen. Osa on käytännöllistä, kuten kuvien järjestäminen siten, että tulostusalueesta tulee mahdollisimman taloudellinen. Kaiken tämän ja muun helpottamiseksi imagePROGRAF PRO -sarja hyötyy Professional Print & Layout -ohjelmiston uudesta versiosta, joka sisältää huomattavia parannuksia.

Automaattisen sivun asettelun avulla saat irti kaiken hyödyn materiaalista. Sinun tarvitsee vain raahata ja pudottaa kuvat, niin ohjelmisto selvittää automaattisesti optimaalisen asettelun. Testikuvion tulostuksen avulla voit sanoa hyvästit aikaa vieviin kokeiluihin värien kompensoinnissa. Tulosta sen sijaan useita pikkukuvia, joiden avulla voi tarkistaa kirkkauden, kontrastin ja muut muuttujat. Tulostus on täydellistä, kun mitään ei tuhlata.

”Ajattelemme näin: paperi ja muste ovat arvokkaita, joten älä käytä niitä, ennen kuin olet varma, että se, mikä näkyy ruudulla, on sama, mitä tulee tulostimesta. Professional Print & Layout on erittäin kätevä työkalu, joka varmistaa tulosteen täydellisyyden heti ensimmäisellä tulostuskerralla.” sanoo Junichi.

REUNATON TULOSTUS

Reunattomat tulosteet tekevät suuren vaikutuksen, mutta ongelma on, että niiden tekeminen ei aina ole helppoa ja työn viimeistely voi viedä aikaa. Uusi imagePROGRAF PRO -sarja muuttaa asian. Reunaton tulostus eri muodoissa on mahdollista edistyneen materiaalianturin ansiosta – riippumatta tulostusmateriaalin koosta. Se tunnistaa reunat ja säätää huipputarkat marginaalit automaattisesti.