Paperia sisään, uusia mahdollisuuksia ulos

imagePRESS C165 – yksi monitoimilaite, mittaamattomasti uusia mahdollisuuksia. Palkitun imageRUNNER ADVANCE -teknologian ja -käyttöliittymän parhaat puolet yhdistyvät uudessa laitteessa helppokäyttöisiin ammattimaisiin imagePRESS-työkaluihin. Luovaksi ryhtyminen edellyttää näin enää vain tarvetta ja halua. Aika on rahaa ja tällä ratkaisulla voit säästää kumpaakin.

Uusi imagePRESS C165

Hyödynnä luovuutta liiketoimintapotentiaalisi vapauttamiseksi

SAAT AIKAAN ENEMMÄN MUTTA VÄHEMMÄLLÄ

Tiedämme, että joudut tekemään yhä enemmän pienemmillä resursseilla. Aikaa on vähemmän ja budjetit ovat tiukkoja. Haluamme helpottaa elämääsi. Ratkaisuna on monitoimilaite, joka huolehtii tarpeesi kuntoon minuuteissa: iimagePRESS C165 hoitaa kaiken päivittäisen liiketoimintasi tarvitseman tulostamisen ja tekee sen ammattimaisesti. Sinulta ei edellytetä tulostamisen laaja-alaista asiantuntemusta, joten ratkaisu sopii mihin tahansa tulostus- ja liiketoimintaympäristöön.

LUOVUUTTA KEHIIN

Haluatko tehdä vaikutuksen asiakkaisiisi tai yrityksen hallitukseen upealla esityksellä, mutta valmista pitäisi olla jo tänään? Ei ongelmaa! Tarvitsetko tulosteet tulevan myyntikokouksen esityslistasta? Helppo homma! Kokeile huomiota herättäviä materiaalikokoja näppärillä arkkien erilaisilla taittoratkaisuilla, luo premium-tason tuntua ja näköä tavallista paksummalla paperilla tai tee vaikutus pintakuvioidullapaperilla. Entistä laajemman tulostusmateriaalivalikoiman käyttö on vaivatonta.

Kuluttajia, jotka ovat jättäneet oston odottelemaan virtuaaliseen ostoskoriinsa voi aktivoida ostoksen viimeistelyyn personoidun tulostetun suorapostituskirjeen avulla. Pienelläkin toimenpiteellä, kuten kohdistamalla ammattimaisilta näyttävät printtimateriaalit omalle yleisöllesi, voit vakuuttaa asiakkaasi.

TURVALLINEN, VARMA JA TUETTU

Tämän ratkaisun asennuksesta ja käytön aloittamisesta ei tarvitse ottaa stressiä, koska kaikkien imageRUNNER ADVANCE -sarjan tuotteiden tapaan sen voi liittää saumattomasti osaksi olemassa olevaa laitekokoonpanoa ja asiakirjojen työnkulkuja. Tietojasi suojaavat monitoimilaitteen sisäänrakennetut tietoturvatoiminnallisuudet. Tiimimme on aina vain puhelinsoiton päässä, jos sinun tarvitsee kysyä neuvoa – voit siis keskittyä liiketoimintatavoitteittesi saavuttamiseen.