Pieni tulostin, suuri potentiaali

Haluatko tehokkaan A3-väritulostimen, joka sopii työpöydällesi? Sait sen juuri. Tutustu uuteen Canon i-SENSYS LBP852Cx -tulostimeen. Korkealaatuisten väritulosteiden maailma on vain yhden yksinkertaisen ratkaisun päässä. Täydellinen tapa ideoidesi herättämiseksi henkiin hetkessä ja joustavaan markkinointiin.

Haluat monipuolisen tulostimen. Haluat myös, että se sopii hyvin toimistotilaan – joko työpöydällesi tai lattialle, jossa kasetteja lisäämällä laitteesi pystyy käsittelemään antamiasi tehtäviä vieläkin enemmän. Tällä kompaktilla uudella laitteella voit nopeasti ja helposti tulostaa mitä tahansa A6-esitteestä 1200 mm:n banneriin. Haluatko piristää myymäläsi viikoittaisia tarjouksia? Haluatko korkealaatuisia mallikuvia nopeasti? Tämä mahtava pieni tulostin hoitaa homman! Täydellinen tuote esimerkiksi jälleenmyyjille, yritysten luoville tiimeille ja kaikille siltä väliltä.

Laadukkaiden materiaalien tulostamisen ei pitäisi maksaa omaisuutta. Tiedämme kuinka saada kuvat erottumaan joukosta: edullinen ja tehokas laitteemme antaa sinulle mahdollisuuden luoda eläväisiä, ammattimaisia ja korkealaatuisia materiaaleja itse. Lisäksi POP-optimointitila loihtii värit kirkkaammiksi ja loistavammiksi, joten voit tehdä vaikutuksen jokaisella tulosteella.

Uskomme, että luovuus vaatii vapautta. Sen ei pitäisi olla aikaa vievää eikä haastavaa. Tämä tulostin on ensimmäistä kertaa yhteensopiva Canon PosterArtist Lite -ohjelmiston kanssa. Ohjelmisto on ladattavissa ilmaiseksi Canonin verkkosivustolta, ja sieltä löytyvien, helposti muokattavien mallien avulla voit tehokkaasti luoda ja tulostaa materiaaleja vain muutamalla klikkauksella.