Huoletonta tietoturvaa napin painalluksella

Tietoturvasta huolehtiminen on etusijalla kaikissa yrityksissä. Olemme yhdistäneet voimamme McAfeen tietoturva-asiantuntijoiden kanssa, jotta voimme tarjota sinulle suojaa niin nykyisiä kuin tuleviakin tietoturvauhkia vastaan.

SUOJELE YRITYSTÄSI TUNTEMATTOMILTA UHILTA

Tulostimien tietoturvasta huolehtimisen tulisi olla helppoa kuin napin painaminen. Siksi Canonin imageRUNNER ADVANCE -sarjan laitteet on suunniteltu erittäin tietoturvallisiksi. Me kuitenkin ymmärrämme riskit, joita nykypäivänä liittyy verkossa olevien laitteiden käyttöön. Haittaohjelmat kehittyvät nopeammin kuin koskaan aiemmin, ja siksi pyrimme jatkuvasti tarjoamaan asiakkaillemme viimeisimpiä tietoturvaratkaisuja ja innovaatioita.

Uusi kumppanuutemme tietoturva-alan johtavan asiantuntijayrityksen McAfeen kanssa takaa monitoimilaitteillesi huippuluokan tietoturvan1. McAfee Embedded Control -ohjelmisto kehittyy samassa tahdissa uhkien kanssa, joten yrityksesi tiedot pysyvät aina turvassa.

”Toimistot kehittyvät jatkuvasti, ja niin kehittyvät myös meidän tuotteemme”, toteaa Takanobu Nakamasu, Canon Euroopan Document Solutions -osaston varatoimitusjohtaja. ”Me ymmärrämme, että laitteesi ei ole enää pelkkä tulostin, vaan verkkoon liitetty keskus, joka tukee useita erilaisia pilvisovelluksia, sujuvoittaa työnkulkuja ja lisää tuottavuutta. Yhteistyömme McAfeen kanssa tarjoaa yrityksellesi viimeisimpiä tietoturvaratkaisuja, joiden avulla voit suojata verkkoon liitetyt laitteesi niin nykyisiltä ennustettavilta kuin huomisen tuntemattomiltakin uhilta.”

”Kun yritykset käyvät läpi omaa digitaalista vallankumoustaan, on entistä tärkeämpää, että toimistolaitteiden valmistajat integroivat tietoturvanominaisuuksia laitteisiinsa jo tuotetta suunnitellessaan”, sanoo Keith Kmetz, kuvantamisen, tulostuksen ja asiakirjaratkaisujen varatoimitusjohtaja, IDC. ”Canonin ja McAfeen suunnittelijat yhdistivät voimansa luodakseen monitoimilaitteen, johon on sisällytetty nämä ominaisuudet. Tämä on merkittävä panostus tulevaisuuden tulostusteollisuudelle.”

YKSI OSTO, LOPUTTOMASTI INNOVAATIOITA

Turvallisuusala kehittyy nopeasti. Me kuitenkin autamme yritystäsi pysymään mukana kehityksessä. Säännölliset laiteohjelmistopäivityksemme tarjoavat turvallisuusalan viimeisimpiä innovaatioita. Voit hyvästellä kalliit laitteistopäivitykset, sillä me maksimoimme investoinnistasi saamasi hyödyt tarjoamalla puolivuosittain uuden ohjelmistopäivityksen. Saat käyttöösi viimeisimmät ominaisuudet ja toiminnot, mukaan lukien McAfee Embedded Control -ohjelmiston, joka on saatavilla tulevassa laiteohjelmistoversiossamme (3.9).

”Haluamme tarjota parasta vastinetta asiakkaidemme IT-investoinneille. Laitteiden suojaus vanhentuu helposti turvallisuusympäristön kehittyessä. Säännöllisten laiteohjelmistopäivitystemme ansiosta asiakkaamme saavat käyttöönsä viimeisimmät innovaatiot ja parhaat tietoturvaratkaisut laitteidensa koko elinkaaren ajaksi”, Nakamasu jatkaa.

YHDENMUKAISUUTTA JA KONTROLLIA JOKAISEN PÄIVITYKSEN MYÖTÄ

Moniin laitteisiin kohdistuvien turvallisuusriskien hallinta voi olla vaikeaa. Teemme läheistä yhteistyötä McAfeen kanssa voidaksemme tarjota jatkuvasti kehittyvän sallittujen ja turvallisten sovellusten luettelon. Sen ansiosta voit luottaa yrityksesi olevan turvassa tuntemattomilta sovelluksilta, tahattomilta suojausrikkomuksilta ja haitallisilta hyökkäyksiltä. Yhtenäisen laiteohjelmistoalustamme (Unified Firmware Platform) ansiosta eri laitteiden turvallisuusriskien hallinta sujuu leikiten. Alustan avulla kaikille imageRUNNER ADVANCE -laitteille voidaan taata samantasoinen tietoturva ja kaikille käyttäjille yhtä laadukas käyttäjäkokemus.

”Samalla kun organisaatioiden toisiinsa yhteydessä olevien laitteiden määrä kasvaa, kasvaa myös haittaohjelmien ja tietoturvahyökkäysten riski”, huomauttaa Brent Smith, McAfeen OEM Sales -osaston johtaja. ”McAfee Embedded Control -ohjelmisto varmistaa järjestelmien eheyden sallimalla vain laitteiden valtuutetun käytön ja estämällä ohjelmatiedostojen luvattoman käytön. Nykypäivän uhkien edessä pidämme tätä Canonin kanssa tehtävää yhteistyötä voittona, sillä sen avulla voimme taata yrityksille, että heidän luottamukselliset tietonsa pysyvät suojattuina vaikka toimistoissa käsiteltävien asiakirjojen työnkulut kehittyvätkin.”

1 Tämä ominaisuus on käytettävissä vain kolmannen sukupolven III Edition -laitteissa.