Movaco Oy vuoden paras Canon Business Center -jälleenmyyjä

Canon Oy ja Canon Business Center -jälleenmyyjät käynnistivät syksyn myyntikauden jo perinteeksi muodostuneessa yhteisessä kick-off-tapahtumassa 8.8. Helsingissä. Vuosittaisessa tapahtumassa vaihdetaan ideoita, käydään läpi yhteisiä toteutuksia ja paneudutaan uusiin ratkaisuihin. Päivän kohokohta on onnistumisten palkinta. Vuoden 2018–2019 Canon Business Center -jälleenmyyntiyritykseksi nousi Movaco Oy.

Vuoden 2019 Canon Business Center -jälleenmyyntiyritys on Movaco Oy. Kuvassa (vasemmalta lukien) Outi Barysheva (Vuoden tulokas, Movaco Oy), Harry Nyström (Toimitusjohtaja, Canon Oy), Mårten Snellman (Toimitusjohtaja, Movaco Oy), Alexandra Nivukoski (Movaco Oy).

Movaco toimii Vaasan ja lähikuntien alueella. He palvelevat niin pieniä kuin suuria yrityksiä ja julkisen sektorin asiakkaita. Movaco on toiminut Canon-kumppanina jo vuodesta 2007 lähtien.

Kuluneen vuoden aikana Movacossa on panostettu erityisen paljon myyntiin muun muassa rekrytoinnein ja myyntiprosesseja kehittämällä. Todisteena hyvin tehdystä työstä ovat saavutetut onnistumiset.

”Movacon panostus näkyy hyvänä draivina. Voimavarojen keskittäminen myyntityöhön on tuottanut tulosta toivotulla tavalla”, perustelee Petteri Koli, jälleenmyyntikanavan johtaja Canonilta. ”Tästä on hyvä jatkaa kohti syksyä.”

Palkinnon vastaanotti Mårten Snellman, Movaco Oy:n toimitusjohtaja ja yrittäjä.

Tapahtumassa palkittiin myös CBC-jälleenmyyjien vuoden myyjä ja vuoden tulokas. Vuoden myyjäksi valittiin Jouni Keronen Canorama Oy:stä. Jouni on pitkän linjan ammattitulostamisen moniosaaja. Hän nauttii sekä asiakkaidensa että yhteistyökumppaniensa suurta luottamusta ja on äärimmäisen taitava myynnin moniottelija.

Vuoden tulokkaana palkittiin Outi Barysheva Movaco Oy:stä. Ennakkoluuloton ja hyvää ilmapiiriä ylläpitävä Outi on ollut nopea verkostoituja. Hän aloitti rohkeasti itselleen uusien Canon-ratkaisujen opiskelun ja myymisen ilman jahkailua, minkä ansiosta tulosta on syntynyt nopeasti.

Lisätietoja:

Canon Oy, Partner Channel Director, Petteri Koli, petteri.koli@canon.fi