Canon laajentaa kannettavien projektorien mallistoaan

Canon laajentaa kannettavien projektorien mallistoaan kolmella uudella, pitkäikäistä lamppujärjestelmää hyödyntävällä mallilla. Vain 3.3kg painoiset projektorit ovat erittäin monipuolisia ja soveltuvat sekä kiinteään asennukseen että liikkuvaan esityskäyttöön. Nämä kompaktit mutta tehokkaat LCD-projektorit tuottavat 3500 - 3700 lumenin kirkkauden ja erinomaisen kuvanlaadun myös kirkkaassa valaistuksessa.

Canonin LV-projektorimalliston tehokkaat ja edulliset kannettavat laitteet heijastavat kirkkaat kuvat WUXGA-, WXGA- ja XGA-tarkkuudella LCD-tekniikan ja pitkäkestoisten lamppujen ansiosta. LCD-tekniikka tuottaa erinomaisen 10-bittisen värintoiston, ja 3 500, 3 600 ja 3 700 lumenin kirkkaus takaa selkeät ja voimakaskontrastiset kuvat. Pitkäkestoiset lamput riittävät jopa 20 000 käyttötunnin ajaksi säästötilassa. Projektorien virrankulutus käyttötilassa on 310 W ja valmiustilassa vain 0,4 W. Manuaalinen zoomaus ja tarkennus 30–300 tuuman näyttökokoon mahdollistaa projektorien käytön monipuolisissa ympäristöissä, ja kulman keystone-korjaus ja geometriakorjaus helpottavat laitteen sijoittamista.

Canon LV-WU360

Canonin korkearesoluutioisin kannettava projektori, jonka kirkkaus on 3 600 lumenia. Se tuottaa WUXGA-laatuiset kuvat, ja LCD-tekniikka ja pitkäkestoinen lamppu takaavat parhaan tehokkuuden ja edulliset käyttökustannukset. Projektorin svh. on 1190 euroa.

Canon LV-WX370

Kannettavan projektorin 3 700 lumenin kirkkaus, WXGA-laatu ja LCD-paneelitekniikka sekä kestävä lamppu takaavat parhaan tehokkuuden ja edulliset käyttökustannukset. Projektorin svh. on 800 euroa.

Canon LV-X350

Canonin edullinen kannettava XGA-laatuinen projektori, jonka kirkkaus on 3 500 lumenia. LCD-tekniikka ja pitkäkestoinen lamppu takaavat parhaan tehokkuuden ja edulliset käyttökustannukset. Projektorin svh. on 750 euroa.

Uusien projektorimallien myynti alkaa elokuussa 2019.
Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226