Canon esittelee uusia graafisen alan kasvumahdollisuuksia FESPA 2019 -messuilla

Canon vauhdittaa suurkuvatulostuspalvelujen tarjoajien liiketoimintaa FESPA 2019 -messuilla 14.–17.5. Münchenissä (OSASTO B5-E30, Messe München). Tapahtumassa näytämme, miten tehostettu toiminta ja parempikatteiset sovellukset tukevat muuttuvia liiketoimintamalleja ja avaavat pääsyn uusille markkinoille.

Uusi Océ Arizona 1300 -sarja on esillä FESPA 2019 -messuilla.

Canon esittelee messuilla laajan valikoiman suurkuvasovelluksia.

Canon tarjoaa inspiraatiota messuvieraille esittelemällä digitaalisen suurkuvatulostamisen sekä automaattisen työnkulun ratkaisuja. Uutuuksiin kuuluvat muun muassa Océ Arizona -tasotulostimet ja Canon UVgel -teknologiaa hyödyntävä Océ Colorado -tulostin.

Entistä monipuolisemmat tulostin- ja materiaaliratkaisut

Uuden Océ Arizona 1380 GT -tasotulostimen teknologia mahdollistaa tuotannon entistä monipuolisempiin käyttösovelluksiin ja lähes mille tahansa jäykälle tai joustavalle materiaalille. Tulostin esitellään innovatiivista Océ Arizona Xpert -ohjelmistoratkaisua käyttäen, joka yksinkertaistaa ja automatisoi monimutkaisia tulostustöitä, kuten monikerroksisia ja kaksipuolisia tulostuksia.

Fespa 2019 -messuilla asiakkaat voivat tutustua joukkoon kohopintasovelluksia, joita tulostetaan paikan päällä Océ Touchstonea käyttäen. Tällä ratkaisulla tasotulostinasiakkaat pystyvät tuottamaan kuvioituja pintoja, kohokuvioita, metallisävyjä ja kohotettuja kirjaimia kannattavasti ja kustannustehokkaasti.

Canonin osastolla on esillä myös Océ Arizona 6170 High Flow Vacuum System -tasotulostin. Alipaineeseen perustuva teknologia pitää haastavat, huokoiset tulostusmateriaalit, kuten aaltopahvin tai vanerin, paikallaan tulostimen tasolla, jolloin tuotantoprosessiin tarvitaan vähemmän manuaalisia toimenpiteitä. Lisäksi järjestelmä pitää huolta tarkasta kohdistuksesta ja siten varmistaa laadukkaan painojäljen. Kyky tulostaa tehokkaasti jäykille materiaaleille mahdollistaa sen, että asiakas voi laajentaa tarjontaansa pakkauksiin sekä teollisuuden ja sisustusalan käyttösovelluksiin.

imagePROGRAF PRO-2000 -suurkuvatulostin tuottaa vedenkestävälle tulostusmateriaalille taide- ja valokuvatulosteita sekä ulkokäyttöön sopivia sovelluksia. Näin tuotevalikoimaa voidaan laajentaa tulosteisiin, jotka kestävät ulkokäytössä jopa kuuden kuukauden pituisissa kausikampanjoissa.

Robotisaation ja automaation mahdollisuudet

Toiminnan tehostamisesta kiinnostuneet asiakkaat pääsevät tutustumaan messuilla robotisaation mahdollisuuksiin, joita havainnollistetaan muun muassa Océ Arizonan ja Océ ProCut -tasoleikkurin muodostamalla kokonaisratkaisulla.

Océ Colorado 1640 -tulostin ja Canonin UVgel-teknologia ovat Canonin messuosaston kohokohta. Osastolla esitellään rullalta-rullalle-tuotantoa ja Fotoban inline-leikkauslinjaa osana automatisoitua tuotantotyönkulkua. Välittömästi kuivuva tuloste syöttyy leikkuriin automaattisesti ja tuloksena saadaan pino leikattuja toimitusvalmiita tulosteita.

Tunteisiin vetoavat tulosteet

Canon esittelee FESPA 2019 -messuilla myös laajan valikoiman suurkuvasovelluksia. Printti vetoaa tunteisiin ja täydentää digitaalista kanavaa, jolloin kuluttajalle voidaan tarjota saumaton ja yhdenmukainen brändikokemus. Messuvieraat pääsevät tutustumaan ”Speed”-myynninedistämiskampanjaan, jossa esitellään Horst A. Friedrichsin ottamia lifestyle-kuvia sisältävä kirja. Teos on painettu digitaalisesti rullasyöttöisellä Océ ProStream 1000 -mustesuihkupainokoneella.

Myyntipistesimulaatiossa vierailijat näkevät monipuolisen kokonaisuuden mainosgrafiikkaa ja vähittäismyymälän sisustuselementtejä. Painettuihin “Speed”-käyttösovelluksiin sisältyy mainos- ja sisustusjulisteita, metalli-, kangas-, puu-, valokuva- ja taidekuvatulosteita sekä lattia- ja ikkunagrafiikkaa. Esimerkit osoittavat, miten brändin omistajat voivat vaikuttavien suurkuvatulosteiden avulla vahvistaa tunnepohjaista sitoutumista, sitouttaa kuluttajia ja parantaa asiakasuskollisuutta.

Asiantuntijamme ovat tavattavissa osastollamme koko FESPA 2019 -messujen ajan.