Canon vahvistaa asemaansa paikallisena toimijana Varsinais-Suomessa, Pirkanmaalla, Pohjanmaalla, Satakunnassa ja Keski-Suomessa

Canon Oy on ostanut Solution Manager Oy:n liiketoiminnan vahvistaakseen asemaansa tulostuksen ja dokumentinhallinnan ratkaisujen paikallisena toimijana.

Solution Manager Oy:lle on ollut tärkeää tarjota asiakkaille laadukkaita palveluita ja toimitusjohtaja Mika Viitaharjulle varmistaa, että muuttuvassa maailmassa myös jatkuvuus on liiketoiminnassa hyvin huomioitu: ”Yhdistämällä voimamme Canonin kanssa voimme tarjota leveämmät hartiat uusien tulostamisen ja informaationhallinnan palveluiden tuottamiseen asiakkaillemme. Asiakkaitamme palvelee jatkossakin sama tuttu yhteyshenkilö, joka pystyy tuottamaan asiakasratkaisuja entistäkin ketterämmin ja laadukkaammin.”

Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström kertoo: ”Digitalisaatio mahdollistaa asiakkaillemme uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja luo samalla suuria haasteita tiedon hallintaan. Haluamme tarjota aidosti asiakasta hyödyttäviä ratkaisuja vahvasti paikallisena toimijana. Yhdistämällä toimintamme kykymme tuottaa yhdessä entistä laadukkaampia tiedon- ja tulostamisenhallinnan palveluja nykyisille Solution Managerin asiakkaille vahvistuu.”

Kysy lisää:
Harry Nyström