Canon palkittiin neljällä arvostetulla 2019 TIPA World Awards -palkinnolla

Johtava eurooppalaisten valokuvausalan lehtien yhdistys TIPA (Technical Image Press Association) on myöntänyt Canonille neljä 2019 TIPA World Awards -palkintoa tunnustuksena teknisistä innovaatioista ja optisesta osaamisesta. TIPA-tuomaristoon kuuluu toimittajia 30 johtavasta valokuvauslehdestä 15 eri maasta. Tuomaristo kokoontuu vuosittain keskustelemaan uutuustuotteiden innovatiivisuudesta, ominaisuuksista, muotoilusta sekä laadusta ja näiden tekijöiden perusteella se valitsee palkittavat tuotteet ja teknologiat. Canon palkittiin innovaatioistaan jo 25. kerran, kaikki palkinnot ovat tulleet peräkkäisinä vuosina.

Canon EOS RP

Canon EF400mm
f/2.8L IS III USM

Canon EF-M32mm
f/1.4 STM

Canon RF50mm F1.2
L USM

Tänä vuonna tuomaristo arvioi alan johtavaksi tuotteiksi Canonin, peilittämän, täyden kennon EOS R -järjestelmän ja RF-objektiivikiinnityksen uusimmat innovaatiot, edullisen, kompaktin ja kevyen EOS RP -kameran sekä uraauurtavan RF50mm F1.2 L USM -objektiivin. Kaksi muuta tunnustusta annettiin huippulaadun lisäksi Canonin EF-objektiivin keveydestä sekä EF-M-objektiivin kompaktista koosta. Kaikki palkitut tuotteet ovat loistavia esimerkkejä Canonin asiantuntemuksesta valokuvausalalta.

Seuraavat Canon-tuotteet saivat 2019 TIPA World Awards -palkinnot

Lisätietoja https://www.tipa.com/en-en/index.html tai Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226