Canon laajentaa 4K-projektorimallistoaan kahdella uudella mallilla, esittelyssä maailman pienin ja kevyin natiivi 4K-projektori

4K5020Z

RS-SL07RST

LX-MH502Z

Pienikokoinen Canon XEED 4K5020z-laserprojektori tuottaa värit korkealaatuisina 5 000 lumenin kirkkaudella. LCOS-laserprojektorin HDMI-liitännät ja valinnainen Canonin 4K-objektiivi takaavat upean kuvantoiston ja tekevät laitteesta varman valinnan yrityksille. Valonlähteen käyttöikä on 20 000 tuntia normaalitilassa, joten projektori vaatii vain vähän ylläpitoa. Keskellä sijaitseva vaihdettava objektiivi helpottaa asennusta. Vianmäärityksessä auttaa iOS-älypuhelimeen yhdistettävä virheraportointijärjestelmä.

Uusi Canon LX-MH502Z on pienikokoinen ja helposti asennettava huippuluokan kirkkaustason ja 4K UHD -tarkkuuden DLP-laserprojektori. Edullisen projektorin huippuluokan värinlaatu, 5 000 lumenin kirkkaus, HDBaseT-liitännät ja nelisuuntainen pikselinsiirto takaavat upean 4K UHD -kuvantoiston ja tekevät laitteesta varman valinnan yrityksille. Valonlähteen käyttöikä on 20 000 tuntia normaalitilassa, joten projektori vaatii vain vähän ylläpitoa.

Canon XEED 4K5020z -projektorin hintaluokka on 61000 euroa ja sen toimitukset alkavat joulukuussa.

Canon LX-MH502Z -projektorin hintaluokka on 6700 euroa ja sen toimitukset alkavat tammikuussa 2019.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226