Canonin tulostuspapereita kätevästi nyt myös Ink & Media Solutions IMS Oy:n verkkokaupasta

Canon Oy on solminut yhteistyösopimuksen Ink & Media Solutions IMS Oy:n kanssa sekä toimistopaperien että rullamateriaalien jälleenmyynnistä. Lisäkanavan avulla Canon haluaa tarjota sekä nykyisille että uusille asiakkaille mahdollisimman helpon materiaalitilauksen ja nopean toimituksen varmistaen kuitenkin samalla, että materiaali on laadukasta ja täyttää asiakkaiden odotukset.

Asiakkaat voivat edelleen tilata Canonin tulostimille optimoidut paperit suoraan Canonilta.

”Asiakas voi tilata tuotteitamme edelleen helposti ja tehokkaasti verkkokaupastamme”, toteaa toimitusjohtaja Harry Nyström. ”Yhteistyön tavoitteena on kuitenkin parantaa tuotteidemme saatavuutta osaavan kumppanin avulla. Asiakas voi tarvita apua esimerkiksi oikeanlaisen Canon-materiaalin valinnassa ja uskomme, että IMS Oy osaa auttaa tehokkaasti asiakkaitamme näissä pulmissa, sillä tekijöillä on pitkä kokemus tulostusmateriaaleista”, hän kuvaa.

”Uskomme, että tämä lisää kykyämme reagoida nopeasti asiakkaan kysyntään ja siten kasvattaa asiakkaidemme tyytyväisyyttä”, toteaa Canonilla yhteistyötä rakentanut myyntijohtaja Seppo Järvelä tyytyväisenä.

IMS Oy:n uuteen verkkokauppaan pääset osoitteesta: www.imsoy.fi

Lisätietoja:
Canon Oy, Hannele Lehikoinen, etunimi.sukunimi@canon.fi, puh. 010 544 5978

Ink & Media Solutions IMS Oy, Esa Leivo, etunimi.sukunimi@imsoy.fi, puh. 0400 620 995