Canon on julkistanut uuden sukupolven tuotantoskannereita, joissa on entistä monipuolisemmat liitännät

Palkittu imageFORMULA-tuotantoskannerien sarja on päivittynyt uusilla tuotteilla, joissa on aiempaa monipuolisemmat liitännät. Uudet imageFORMULA DR-G2090, DR-G2110 ja DR-G2140 -tuotantoskannerit tarjoavat vahvan ratkaisun yrityksiä varten, joilla on tarve suurten asiakirjamäärien skannaukseen.

DR-G2140

DR-G2110

KASVAVIIN TUOTANTOTARPEISIIN

Canonin uuden sukupolven imageFORMULA DR-G2 -tuotantoskannerit sopivat organisaatioille suurten asiakirjamäärien digitointiin esimerkiksi kiireisissä yritysten postitushuoneissa. Toinen suuri asiakasryhmä on asiakirjoja asiakkaidensa puolesta skannaavat yritykset, jotka suorittavat liiketoimintaprosesseja alihankintana. Varmatoimisen ja tehokkaan syöttömekanismin ansiosta samanaikaisesti voidaan skannata monenlaisia asiakirjoja siten, että sivut syötetään ja erotellaan luotettavasti. Folio-tilassa paperikokoja ja -paksuuksia voidaan myös yhdistellä käyntikorteista A1-kokoon asti.

Uutuuksissa on käytetty Canonin uutta CIS-teknologiaa ja hiljattain kehitettyä DR-prosessoria. Ne mahdollistavat skannauksen ja kuvaprosessoinnin jopa 280 värikuvan minuuttivauhdilla 300 dpi:n tarkkuudella. Muita tuottavuutta lisääviä ominaisuuksia ovat 500 arkin syöttölaite, joka pystyy käsittelemään suuria skannauseriä ongelmitta. Lisäksi Fast Start Scan minimoi viiveet käynnistyspainikkeen painamisen jälkeen.

”Kaikissa yrityksissä tiedetään tuottavuuden merkitys. Tuottavuuden tarve korostuu kiireisissä ympäristöissä, joissa määräaikojen noudattaminen on tärkeää ja suuren volyymin skannaus on elinehto”, selvittää Tim Brosnihan, Canon Euroopan tuotepäällikkö Euroopan alueella. ”Viranomaiset, finanssilaitokset, terveydenhuollon toimijat, opetuslaitokset ja yritykset, jotka käsittelevät suuria asiakirjamääriä, tarvitsevat luotettavan tuotteen. Nämä A3-skannerit on suunniteltu vaativiin suurten tuotantomäärien ympäristöihin, joissa tehdään jopa 70 000 skannausta päivässä. Tällaisessa käytössä luotettavuus ja monikäyttöisyys ovat ensiarvoisen tärkeitä ominaisuuksia.”

ENTISTÄ MONIPUOLISEMMAT LIITÄNNÄT JA MUKAUTETUT SOVELLUKSET

ImageFORMULA DR-2110 ja 2140 ovat ensimmäisiä tuotantoskannereita, joissa on sekä lähiverkkoliitäntä että USB-liitäntä. Laitteiden päivityksiin kuuluvat asiakirjojen skannausohjelmistojen kehityssarjat (SDK), joilla organisaatiot voivat täyttää kaikki yksilölliset tarpeensa. SDK sisältää työkalut, resurssit ja koodin, joita kehittäjät tarvitsevat uusien sovellusten ja innovatiivisten asiakirjojen kuvantamisratkaisujen luomiseen. Avoin API ja kyky luoda mukautettuja kokemuksia Canon-alustan päälle tarkoittavat sitä, että uudet laitteet istuvat saumattomasti kaikenlaisiin työympäristöihin olemassa olevien työnkulkujen rinnalle. Skannereissa on myös ISIS-, TWAIN- WIA- ja Kofax VRS -ajurit, jotka tukevat integroitumista erilaisiin skannaussovelluksiin.

ERINOMAINEN KUVANLAATU JA ÄLYKÄS PROSESSOINTI

ImageFORMULA DR-G2 -laitteet on suunniteltu tuottamaan aina laadukkaita kuvia ja optimoitu tarkkaa skannausta, työnkulun prosessointia ja asiakirjanhallintajärjestelmiin tapahtuvaa arkistointia varten. Laitteissa on myös uusi Active Thresholding -kuvankäsittelytila, jonka avulla voidaan skannata monenlaista tekstiä sekä erilaisia värejä ja taustoja sisältäviä asiakirjoja ilman kuva-asetusten säätämisen tarvetta. Active Thresholding korjaa asiakirjojen taustassa ilmenevää vaihtelua säätämällä kunkin sivun kirkkautta automaattisesti.

Lisäksi viivakoodin ja 2D-koodin tunnistuksen ansiosta erät voidaan automaattisesti erotella ja lajitella monisivuisiksi nimetyiksi tiedostoiksi käyttämällä tiedostojen nimeämisessä ja indeksoinnissa viivakooditietoja. Työntekijöitä ei tarvitse sitoa aikaa vievään manuaaliseen skannaukseen, ja suuria tietomääriä voidaan käsitellä paljon nopeammin ja helpommin kuin aikaisemmin.

Skannereiden mukana toimitetaan myös Canonin CaptureOnTouch Pro-ohjelmisto, joka tarjoaa mutkattoman toiminnan, monipuoliset tekstintunnistustyökalut ja pilviyhteydet. Niiden ansiosta skannaus ja asiakirjojen muunto eri tiedostomuotoihin on helppoa ja tehokasta.

Canon imageFORMULA DR-G2110 ja DR-G2140 tulevat myyntiin Euroopassa marraskuussa 2018 ja DR-G2090 joulukuussa 2018.

PARANNETUT SUORAT LIITÄNNÄT

Canon on julkistanut myös NA10- ja WA10-verkkosovittimet, joiden avulla useita Canonin USB-skannereita voidaan liittää suoraan verkkoon. Käyttäjät voivat nyt jakaa saman skannauslaitteen toimistossa ja ahtaissakin tiloissa, joissa otetaan vastaan asiakkaita. Käyttö on nopeaa, eikä tietokonetta tarvita. Tehtävien hallinta yhdellä painalluksella tapahtuvassa skannauksessa on helppoa, sillä käytettävissä on oikotiet skannaustoimintoihin, mikä lyhentää valmisteluaikaa. NA10-mallissa on langallinen lähiverkkoyhteys, ja WA10-mallissa on lisäksi WiFi-liitäntä. Molemmat mallit tulevat myyntiin Euroopassa marraskuussa 2018.

MUKAUTETTU INTEGROINTI

Myös uudet ohjelmistokehitystyökalut tukevat Canon-skanneriteknologioiden läheisempää integrointia asiakassovelluksiin ja -järjestelmiin. Työkaluja ovat muun muassa DR Web SDK helppoon integrointiin verkkopohjaisiin sovelluksiin, uusi DR-Scanner SDK laadukkaaseen integrointiin, helppokäyttöinen alusta sovelluskehitykseen ja uusi upotettu SDK Canonin ScanFront 400 -verkkoskannerille.