Canorama Oy vuoden paras Canon Business Center -jälleenmyyjä

Canon Oy ja Canon Business Center -jälleenmyyjät käynnistivät syksyn myyntikauden jo perinteeksi muodostuneessa yhteisessä kick-off-tapahtumassa 9.8. Helsingissä. Vaikka tapahtumassa vaihdetaan ideoita, käydään läpi yhteisiä toteutuksia ja paneudutaan uusiin ratkaisuihin, päivän kohokohta on kuitenkin onnistumisten palkinta. Vuoden 2017-2018 Canon Business Center -jälleenmyyntiyritykseksi nousi Canorama Oy.

Canorama Oy kuuluu Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun kumppaneista koostuvaan Canon Business Center -ketjuun, joka tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntijaverkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit. Ketju toimii 37 paikkakunnalla.

Kaikki palkitut ovat tehneet päättyneenä myyntikautena erinomaista myyntityötä ja onnistuneet hyvin erityisesti tulostuksenhallinnassa. Canorama edustaa Canonin palveluja laaja-alaisesti; niin toimistoviestinnän, graafisen tuotannon ratkaisujen sekä prosessin- ja tiedonhallinnan palveluidenkin osa-alueilla. Pitkä yhteistyö Canoraman kanssa luo vakaan pohjan yhteiselle kehittämiselle.

”Näin Canoraman 25-vuotisjuhlavuonna on upeaa todeta, että Canorama on pysynyt jo vuosikymmenen 60 suurimman eurooppalaisen jälleenmyyntikumppanimme joukossa. Yhteistyömme luo erinomaiset edellytykset molemminpuoliselle menestymiselle. Canorama myös kehittää aktiivisesti liiketoimintaansa pohjalaisella päättäväisyydellä”, kiteyttää Canonin jälleenmyynnin liiketoimintayksikön johtaja Kenneth Rubanovitsch palkinnon perusteet.

Muut Canonin palkitsemat henkilöt olivat CBC-jälleenmyyjien Vuoden myyjä: Kaj Sandvik, Canorama Oy, Vuoden tulokas: Joni Kapanen, Solution Kapanen Oy.

Viiden vuoden välein myönnettävän Kyosei-palkinnon pitkäaikaisesta yhteistyöstä ja yrittäjyydestä Canon-ratkaisuiden parissa Canonin arvoja edustavalla asenteella saivat Rauno Kivelä ja Mika Ollonen Polar Office Oy:sta. Neljän Samurain palkinnon myynnin erinomaisesta johtamisesta saivat Hannu Immonen, Canorama Oy; Jorma Mäkinen, Mavecom Palvelut Oy; Petri Eronen, Marski-Data Oy ja Jukkapekka Porali, Printcom Center Oy.

Lisätietoja:
Canon Oy, CBC-jälleenmyynti, johtaja Kenneth Rubanovitsch puh. 010 5444 422