Canonille kuusi arvostettua TIPA 2018 -palkintoa!

TIPA-palkinnoilla palkitaan parhaat kuluneiden 12 kuukauden aikana julkaistut valokuvaustuotteet. Canon on jälleen vuonna 2018 saanut tunnustusta laajan tuotevalikoiman teknisistä innovaatioista. Palkituissa tuotteissa on niin kuluttajille kuin ammattilaisellekin suunnattuja kameroita sekä lisävälineitä.

EOS 200D

EOS 6D Mark II

EOS M50

PowerShot G1X Mark III

Speedlite 470EX-AI

EF 85mm f/1.4L IS USM

Johtava eurooppalaisten valokuvausalan lehtien yhdistys TIPA (Technical Image Press Association) on myöntänyt Canonille kuusi palkintoa vuonna 2018. TIPA-tuomaristoon kuuluu toimittajia 30 johtavasta valokuvauslehdestä 15 eri maasta. Tuomaristo kokoontuu vuosittain keskustelemaan uutuustuotteiden innovatiivisuudesta, ominaisuuksista, muotoilusta sekä laadusta ja näiden tekijöiden perusteella se valitsee palkittavat tuotteet ja teknologiat. Canon palkittiin innovaatioistaan jo 24. kerran, kaikki palkinnot ovat tulleet peräkkäisinä vuosina.

Tänä vuonna tuomaristo arvioi alan johtaviksi tuotteiksi Canonilta kolme järjestelmäkameraa, kompaktikameran, salamalaitteen sekä objektiivin. Tuomaristo arvosti korkealle kameratuotteiden monipuoliset kuvaamis- ja videokuvausominaisuudet, jotka sopivat sekä ammattilaisten että aktiiviharrastajien tarpeisiin. Parhaana innovaationa palkittiin uusi robottisalama, Canon Speedlite 470EX-AI.

Canon sai seuraavat palkinnot

TIPA 2018 -palkintoseremonia pidetään Kölnissä 26. syyskuuta Photokina 2018 -messujen yhteydessä.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226