Canon vahvistaa toimintaansa Kuopion talousalueella

Canon Oy on ostanut Marski Data Oy Kuopion tulostin- ja monitoimilaitteiden ylläpitosopimukset 1.4.2018 alkaen vahvistaakseen asemaansa tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisujen paikallisena toimijana Kuopion talousalueella. Canon Business Center Kuopio työllistää 9 työntekijää ja palvelee alueen asiakkaita osaavien ja monipuolisten Canon-ammattilaisten toimesta.

Canon ja Marski Data ovat pitkäaikaisia kumppaneita ja jatkavat yhteistyötään parempien palvelujen kehittämisessä asiakkailleen jatkossakin. Marski Data on yhä Canonin jälleenmyynnin kumppani tulostuksenhallinnan ratkaisuissa Mikkelin, Joensuun ja Savonlinnan talousalueilla.

Marski Data kiittää tulostuksenhallinnan asiakkaitaan hyvin sujuneesta yhteistyöstä Kuopiossa: ”Yritystemme välisessä yhteistyössä tämä oli luonteva ratkaisu, sillä Canon Business Center Kuopiolla on vahva jalansija Kuopion talousalueella ja he pystyvät palvelemaan asiakkaitamme keskeytyksettä. Kuopion talousalueella Marski Data keskittyy jatkossa ICT-palveluiden tuottamiseen”, kiteyttää konserninjohtaja Petri Eronen.

Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström ja Canonin Kuopion ja Jyväskylän aluejohtaja Niko Haapamäki toivottavat uudet asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Canonille: ”Uskomme, että pystymme löytämään lisäarvoa asiakkaillemme palvelutarjoomallamme ja uusimpien innovaatioiden avulla sekä toimimaan oppaina tiedon arvon kasvattamisessa heidän liiketoimintansa eduksi”.

Tulemme henkilökohtaisesti tapaamaan huhtikuun aikana kaikki asiakkaat, joita muutos koskee. Muutos ei vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.

Mahdollisiin kysymyksiin vastaavat mielellään paikalliset yhteyshenkilömme:

Niko Haapamäki, puh. 010 5446663
Niko Karjalainen, puh. 010 5446707