Canon opastaa FESPA 2018 -vierailijoita liiketoiminnan kehittämisen ja kasvun tiellä

FESPA 2018 messuilla (Messe Berlin, 15-18.5, halli 3.2 osasto A40/B40) Canon näyttää, kuinka graafisen alan toimijat voivat saavuttaa uusia kasvumahdollisuuksia suurkuvatulostamisen avulla

Canon esittelee FESPA-messuilla tähänastisesti suurimmalla messuosastollaan rulla- ja tasotulostimien monipuolisia mahdollisuuksia sekä leikkuu- ja työnkulkuautomaatioita. Canon jakaa tapahtumassa myös inspiroivia esimerkkejä Canonin teknologioiden avulla onnistuvista sovelluksista, kuten mainoskylteistä, tulostettavista sisustuselementeistä ja personoiduista pakkausmateriaaleista.

“Laajan kansainvälisen asiakaskuntamme ansiosta meillä on erinomainen näköala graafisen alan haasteisiin ja mahdollisuuksiin, ja olemme tunnistaneet kaksi asiakkaidemme menestykseen johtavaa tietä. Osa kokee monipuolistamisen liiketoimintansa ytimenä: he lisäävät uusia sovelluksia portfolioonsa ja laajentavat toimintaansa uusille markkina-alueille, kuten sisustamiseen ja pakkauksiin. Toiset keskittyvät avaintekijöihin, kuten innovatiivisten liiketoimintamallien kehittämiseen ja tuotannon tehostamiseen. Tällä ymmärryksellä Canon auttaa asiakkaitaan kokeilemaan juuri heille sopivia mahdollisuuksia, samalla jatkuvasti tukien sekä antaen selkeät suuntaviivat liiketoiminnan parantamiseen”, selittää Mark Lawn, Director, Graphic & Communications Group, Canon Eurooppa.

Mikä tahansa vierailijoita henkilökohtaisesti FESPA 2018 -messuilla kiinnostaakin, Canonin esittelemät sovellukset tulevat varmasti tarjoamaan lisäinspiraatiota. Messuosaston kohokohta on Canonin UVgel-teknologiaan pohjautuva Océ Colorado 1640. Kaksi erillistä tulostinta havainnollistavat osastolla laitteiden poikkeuksellista tuottavuutta ja monipuolisuutta aina sisustamisesta tarroihin ja Canonin kumppanin Fotoban viimeistelyteknologioihin.

Océ Colorado 1640 oli suuri puheenaihe jo FESPA 2017 -messuilla. Tämän jälkeen se on mullistanut maailmanlaajuisesti jo satojen graafisen alan toimijoiden tuotannon, joiden kokemuksia ja oivalluksia esittelemme messuilla. Osastolla vierailevat tulostuspalvelujen tarjoajat voivat itse nähdä Colorado-asiakkaidemme laajaa grafiikoiden ja sisustustuotteiden valikoimaa, mikä auttaa havainnoimaan ja edelleen visioimaan kuinka UVgel-teknologia voisi laajentaa myös heidän sovellusvalikoimaansa.

Muita messuilla esiteltäviä Canonin suurkuvatulostimia ovat Océ ColorWave 910 single pass -värimustesuihkutulostin arkkitehtuurin, teknisen suunnittelun ja rakennusalan sovelluksiin ja julisteisiin sekä monipuolinen Océ ColorWave 700 päällystettyjen ja päällystämättömien materiaalien tuottamiseen. imagePROGRAF PRO-4000 ja TX4000 -tulostimet tulostavat messuilla valokuva- ja taidetulosteita, myymälämateriaaleja ja julisteita sekä uutta vedenkestävää materiaalia ulkokäyttöön.

Messuosaston tasotulostinpuolella vieraat pääsevät tutustumaan Océ Arizona -sarjan 1280GT ja 6170XTS -malleihin. Océ Arizona 6170XTS -tulostin esitellään tulosta-ja-leikkaa työnkulussa Océ ProCut G3 XL-3200 -leikkuupöydän kanssa.

Canonin ratkaisukykyä ja asiakkaiden tuotantoa tehostavien ratkaisujen ylivoimaisuutta korostamassa on kokonaan robotisoituun työnkulkuun yhdistetty Océ Arizona 6170, joka käyttää Canonin kumppanin Rolan Roboticsin teknologiaa, kuten optimoitua materiaalien asettelua tulostustasolle sekä tulostettujen materiaalien siirtämistä automaattisesti leikkuupöydälle. Työnkulku on elävä esimerkki Océ Arizonaa käyttävän Van Vliet Printingin tasotulostamiseen käyttämästä automaatiosta.

FESPA 2018 tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä myös Canonin uusi elevated printing Océ Arizona -tulostusratkaisu, jonka avulla asiakkaat voivat lisätä kohopintaisia tekstuureita sisustustuotteisiin, pakkausmateriaaleihin ja mainoskyltteihin.

Messuvieraat saavat lisätietoja myös arkkisyötteisten teknologioiden käyttämisestä lyhytsarjaisessa painamisessa, kuten Canon imagePRESS C850 -sarjan käyttämistä pakkaussovelluksissa, asiakasviestinnässä ja myyntimateriaaleissa. DreamLabo 5000 -tuotantovalokuvatulostin yhdessä Canon FlatSpread FS-500 -viimeistelyratkaisujen kanssa näyttävät graafisen alan toimijoille myös huippulaatuisten kuvakirjojen kaupalliset mahdollisuudet.

Messuvieraat saavat kokea kokonaisvaltaisen ‘koti-katu-myymälä -kävelykierroksen, joka esittelee kohdennetun asiakasviestinnän, myymälämainonnan sekä somistuksen ja sisustuksen rooleja asiakaskokemuksen luojina konseptuaalisessa ’Elemental’-brändikampanjassa. ’Myymäläympäristössä’ esitellään useita tulostamisen sovellusmahdollisuuksia, kuten vinyylilattia, seinäsomistuksia, pakkauksia ja huonekaluja, ja ’kotiympäristössä’ taas laminaattilattia, huonekaluja, tapettia ja laatalle tulostusta.

“Elemental-kampanjaa on laajennettu FESPA 2017 -messujen jälkeen, jotta voimme näyttää kuinka monipuoliset tulostussovellukset voivat tukea brändilanseerausten menestystä aina ensimmäisestä kotona tapahtuvasta asiakaskontaktista, edelleen bränditietoisuuden kautta kokonaisvaltaiseen brändättyyn myymälä- ja markkinointiviestintäkokemukseen. Tämä on erittäin vaikuttava tapa näyttää asiakkaille useita potentiaalisia tapoja tuottaa lisäarvoa heidän asiakkailleen yhdessä messuilla esittelemiemme teknologioiden avulla”, Mark Lawn toteaa.

Lue lisää Fespa 2018 -tapahtumasta > (https://www.canon.fi/fespa/)