Uusia ominaisuuksia Canon imagePRESS C850 -sarjaan

Canon Eurooppa on laajentanut imagePRESS C850 -sarjan painokoneidensa ominaisuuksia automaattisella kaksipuolisten asiakirjojen syöttölaitteella ja parannetuilla työnkulun ratkaisuilla.

Mahdollisuus kaksipuoleisten bannereiden tulostamiseen suurikokoisesta arkkimateriaalista on ollut Canon imagePRESS C850 -sarjan suosittu ominaisuus jo sen lanseerauksesta lähtien. Automaattinen kaksipuolisten tulosteiden syöttötoiminto tuo vihdoin esiin tämän toiminnallisuuden täyden potentiaalin ja lisää asiakkaiden mahdollisuuksia monipuolistaa tuotevalikoimiaan.

Uusi pitkien arkkien syöttöalusta POD Deck Lite XL-A1 mahdollistaa jopa tuhannen kaksipuolisen mainosmateriaalin automaattisen syöttämisen. Tämän avulla tulostuspalvelujen tarjoajat voivat pidentää erilaisten dokumenttien, kirjojen sekä korkealaatuisten graafisten tulosteiden, kuten taitettujen esitteiden, A4-vaakataittojen ja pitkien postikorttien sekä suoramainosten painosarjoja.

ImagePRESS C850 -sarja onkin suunniteltu lisäämään monipuolisuutta ja joustavuutta, joita tarvitaan haastavissa tuotantoympäristöissä.

PRISMASync v6.0 -ohjausjärjestelmä
Canonin PRISMAsync-ohjausjärjestelmän uusin versio tarjoaa asiakkaille korkeampaa väriterävyyttä graafisissa painotöissä sekä kolminkertaistaa värien kalibroinnin nopeuden automatisoiden samalla värivalidointitestaukset, kuten Fogran ja IDEAlliancen. Parannettu ohjausjärjestelmä on yhteydessä myös ulkoisiin JDF/JMF -työkulkuihin tehostaen tuotantoa entisestään.

Uudet Fiery-ratkaisut imagePRESS C850 -sarjaan
Parantaakseen tuotantotulostamisen tehokkuutta ja monipuolisuutta Canonin kumppani EFI on esitellyt Fiery Digital Front End (DFE) EFI G200:n ja uusia ohjelmistopäivityksiä tukemaan arkkisyöttöä sekä korkealaatuisia väritulostesovelluksia, parempaa paperinhallintaa sekä vähentämään häiriötilanteita.

“Laatu, tuottavuus ja sovellusten monipuolisuus ovat avainsanoja, kun kehitämme digitaalisia ratkaisujamme. Viimeisimmät parannuksemme paperinsyöttöön ja työnkulkuihin varmistavat, että imagePRESS C850 -sarjan käyttäjät voivat ottaa kaikki hyödyt irti tuotevalikoimansa laajentamisesta”, kommentoi Senior Director Peter Wolff Canon Euroopasta.

Laadukas tulostusjälki on ollut tärkeä tekijä imagePRESS C850 -tuoteperheen menestyksessä, jota tukevat myös 2,400 x 2,400 dpi:n resoluution tuottava R-VCSEL laser -teknologia sekä muut korkean laadun takaavat toiminnallisuudet.

”Ei ole kysettäkään, etteivätkö painolaatu ja värien tarkkuus olisi avainasemassa silloin, kun tulostuspalveluiden tarjoajat haluavat laajentaa tuotevalikoimaansa. Työskentelemme jatkuvasti sekä sisäisesti että kumppaneidemme kanssa auttaaksemme asiakkaitamme saavuttamaan täyden potentiaalinsa ja kasvattaakseen liiketoimintaansa”, Wolff toteaa.

Lisää tietoa imagePRESS C850- painokoneista