Canon uudistaa projektorimalliston innovatiivisilla ja laadukkailla asennusmalleilla

Canon esittelee tänään LCOS-projektoreiden huippumalliston, uudet kompaktisti muotoillut, entistä kirkkaammat ja WUXGA-resoluutiolla varustetut projektorit. Kaikissa uutuuksissa on sama objektiivijärjestelmä, ainoastaan valonlähde vaihtelee. Näissä asennettavissa projektoreissa yhdistyy Canonin optinen osaaminen, valoteho ja äänettömyys kompaktiin kokoon ja niissä oleva LCOS-paneeli tuottaa markkinoiden parhaan kuvanlaadun. Myös design on uusi ja objektiivijärjestelmä sijaitsee projektorin keskellä. Uusi mallisto tarjoaa huippulaatua kompakteihin tiloihin tai laajoihin auditorioihin.

Canon XEED WUX7000Z.jpg

Canon XEED WUX7000Z

Canon XEED WUX7500.jpg

Canon XEED WUX7500

Uudet projektorimallit hintatietoineen alla.

• XEED WUX 5800, svh. 5950 €
  • XEED WUX 6700, svh. 6300 €
  • XEED WUX 7000Z, svh. 11900 €
  • XEED WUX 5800Z, svh. 9950 €
  • XEED WUX 6600Z, svh. 11250 €
  • XEED WUX 7500, svh. 7300 €

Lisätietoa näistä uutuuksista myös kotisivullamme:

Nämä uutuudet ovat esillä ISE 2018 -tapahtumassa Amsterdamissa helmikuun alussa. Projektoreiden myynti alkaa touko-kesäkuun vaihteessa 2018.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Esittelyssä A3-koon monitoimilaite, Canon PIXMA TS9550

Uusi A3-koon kompakti ja monipuolisilla liitännöillä varustettu mustesuihkutekniikan monitoimilaite hoitaa tulostuksen, skannauksen ja kopioinnin. Älykkäällä pilvitulostuksella ja kattavilla liitännöillä varustettu Canon PIXMA TS9550 -monitoimitulostin takaa ammattitason tarkkuuden. Kun ominaisuuksista löytyvät lisäksi 20 arkin syöttölaite ja vihkosidonta, tuloksena on todellinen toimiston työjuhta.