Canon uudistaa projektorimalliston innovatiivisilla ja laadukkailla asennusmalleilla

Canon esittelee tänään LCOS-projektoreiden huippumalliston, uudet kompaktisti muotoillut, entistä kirkkaammat ja WUXGA-resoluutiolla varustetut projektorit. Kaikissa uutuuksissa on sama objektiivijärjestelmä, ainoastaan valonlähde vaihtelee. Näissä asennettavissa projektoreissa yhdistyy Canonin optinen osaaminen, valoteho ja äänettömyys kompaktiin kokoon ja niissä oleva LCOS-paneeli tuottaa markkinoiden parhaan kuvanlaadun. Myös design on uusi ja objektiivijärjestelmä sijaitsee projektorin keskellä. Uusi mallisto tarjoaa huippulaatua kompakteihin tiloihin tai laajoihin auditorioihin.

Canon XEED WUX7000Z.jpg

Canon XEED WUX7000Z

Canon XEED WUX7500.jpg

Canon XEED WUX7500

Uudet projektorimallit hintatietoineen alla.

• XEED WUX 5800, svh. 5950 €
  • XEED WUX 6700, svh. 6300 €
  • XEED WUX 7000Z, svh. 11900 €
  • XEED WUX 5800Z, svh. 9950 €
  • XEED WUX 6600Z, svh. 11250 €
  • XEED WUX 7500, svh. 7300 €

Lisätietoa näistä uutuuksista myös kotisivullamme:

Nämä uutuudet ovat esillä ISE 2018 -tapahtumassa Amsterdamissa helmikuun alussa. Projektoreiden myynti alkaa touko-kesäkuun vaihteessa 2018.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Canon esittelee FESPA 2018 -messuilla täysrobotisoidun tasotulostusratkaisun, Océ Touchstone kohopintatulostamisen ratkaisun sekä Océ Coloradon lukemattomat sovellusmahdollisuudet

Canon esittelee FESPA 2018 -messuilla Berliinissä (Messe Berlin, 15-18.5.2018, halli 3.2 osasto A40/B40), kuinka innovaatiot prosessien automaatiossa voivat radikaalisti parantaa tuottavuutta ja painotuotteiden valmistajien liiketoimintaa.