Canon uudistaa projektorimalliston innovatiivisilla ja laadukkailla asennusmalleilla

Canon esittelee tänään LCOS-projektoreiden huippumalliston, uudet kompaktisti muotoillut, entistä kirkkaammat ja WUXGA-resoluutiolla varustetut projektorit. Kaikissa uutuuksissa on sama objektiivijärjestelmä, ainoastaan valonlähde vaihtelee. Näissä asennettavissa projektoreissa yhdistyy Canonin optinen osaaminen, valoteho ja äänettömyys kompaktiin kokoon ja niissä oleva LCOS-paneeli tuottaa markkinoiden parhaan kuvanlaadun. Myös design on uusi ja objektiivijärjestelmä sijaitsee projektorin keskellä. Uusi mallisto tarjoaa huippulaatua kompakteihin tiloihin tai laajoihin auditorioihin.

Canon XEED WUX7000Z.jpg

Canon XEED WUX7000Z

Canon XEED WUX7500.jpg

Canon XEED WUX7500

Uudet projektorimallit hintatietoineen alla.

• XEED WUX 5800, svh. 5950 €
  • XEED WUX 6700, svh. 6300 €
  • XEED WUX 7000Z, svh. 11900 €
  • XEED WUX 5800Z, svh. 9950 €
  • XEED WUX 6600Z, svh. 11250 €
  • XEED WUX 7500, svh. 7300 €

Lisätietoa näistä uutuuksista myös kotisivullamme:

Nämä uutuudet ovat esillä ISE 2018 -tapahtumassa Amsterdamissa helmikuun alussa. Projektoreiden myynti alkaa touko-kesäkuun vaihteessa 2018.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Kuvajournalismikilpailu on avoinna! Kilpailussa palkitaan Suomen parhaat uutiskuvat ja kuvasarjat.

Suomen kuvajournalistit ry:n järjestämä, merkittävin vuotuinen suomalaista kuvajournalismia palkitseva Kuvajournalismikilpailu järjestetään tammikuussa 2018. Voittajat julkistetaan 8.3.2018 ja tänä vuonna kilpailussa jaetaan palkintoja yhteensä kymmenessä sarjassa. Uusi kuvajournalisti -sarja avoinna myös yhdistyksen ulkopuolisille.