Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.

20171113a.jpg

Grand Prize winners Trond Ansten & Benjamin Breitkopf’s entry, “17 toner hvitt”

Kilpailu oli avoinna osallistujille 8. kesäkuuta 2017 asti ja kisassa valittiin seitsemän Excellence Award -palkinnon voittajaa ja yksitoista Honorable Mention -palkinnon voittajaa. Kategorioiden parhaat osallistuivat 10. marraskuuta pidetyn suurpalkinnon valintalautakunnan kokoukseen, jossa julkistettiin pääpalkinnon voittajat. Tänä vuonna voittoon porhalsi eurooppalainen kaksikko, Trond Ansten Norjasta ja Benjamin Breitkopf Saksasta kuvallaan ”17 toner hvitt”.

Tämän vuoden kilpailun voittajat saavat sekä rahapalkinnon että Canon-tuotteita. Lisäksi suurpalkinnon voittajilla on oikeus järjestää valokuvanäyttely ensi vuoden New Cosmos of Photography -tapahtumassa.

Kilpailun taustaa
New Cosmos of Photography -kilpailu on osa globaalin Canonin yritysvastuuohjelmaa ja kilpailussa etsitään uusia mahdollisuuksia luovaan valokuvausilmaisuun. Vuonna 1991 käynnistetty vuotuinen kilpailu on avoin kaikille kuvaajille riippumatta osallistujien iästä, kansallisuudesta tai sukupuolesta.

New Cosmos of Photography 2017 -sivusto löytyy osoitteesta http://global.canon/en/newcosmos/