Marski Data Oy Canon Business Center -jälleenmyyjien vuoden parhaaksi yritykseksi

Canon Oy ja Canon Business Center -jälleenmyyjät käynnistivät syksyn myyntikauden jo perinteeksi muodostuneessa yhteisessä kick-off-tapahtumassa 10.8. Espoon Nuuksiossa. Vaikka tapahtumassa vaihdetaan uusia ideoita, käydään läpi yhteisiä toteutuksia ja paneudutaan uusiin ratkaisuihin, päivän kohokohta on kuitenkin onnistumisten palkinta. Vuoden 2016-2017 Canon Business Center -jälleenmyyntiyritykseksi nousi Marski Data Oy.

Marski Data Oy kuuluu Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun kumppaneista koostuvaan Canon Business Center -ketjuun, joka tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntijaverkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit. Ketju toimii 35 paikkakunnalla.

”Kaikki palkitut ovat tehneet päättyneenä myyntikautena erinomaista myynnillistä työtä ja onnistuneet hyvin kaikissa tuoteryhmissä, sekä tulostuksen- ja dokumentinhallinnassa. Meillä on ollut todellinen ilo seurata näitä suorituksia”, kiitti Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström puheessaan voittajille.

Jälleenmyynnin liiketoimintayksikön johtajan Kenneth Rubanovitschin mukaan Canonilla ja Marski Datalla on yhteinen näkemys liiketoimintojensa kasvualueista; toimistoviestinnän, teollisen tulostamisen sekä liiketoiminnan kehitys- ja asiantuntijapalveluiden kehittämisestä.

”Marski Datan panostukset luovat erinomaiset edellytykset menestymiselle ja kasvavalle liiketoiminnalle. Marski Data myös kehittää aktiivisesti palveluliiketoimintaansa, tuotteistettuja palveluitaan sekä kasvattaa palveluhenkilöidensä myyntiosaamista järjestelmällisellä valmentamisella”, Rubanovitsch kiteyttää palkinnon perusteet.

Muut Canonin palkitsemat henkilöt olivat CBC-jälleenmyyjien Vuoden myyjä: Pasi Heinonen, Printcom Center Oy, Vuoden tulokas: Anne Hämäläinen, Canorama Oy, Vuoden teollisen tulostamisen myyjä: Jouni Keronen, Canorama Oy ja Vuoden liiketoiminnan kehitys- ja asiantuntijapalveluiden myyjä: Riitta Aittaniemi, Canorama Oy.

Lisätietoja:
Canon Oy, CBC-jälleenmyynti, johtaja Kenneth Rubanovitsch puh. 010 5444 422