Canon esittelee syksyn uutuudet kuvaamiseen!

Canon esittelee tänään uuden peilittömän Canon EOS M100 -kameran, jonka kompaktissa rungossa on 24,2 megapikselin CMOS-kenno. Kameralla voi kuvata sekä upean tarkkoja kuvia, että elokuvamaisia Full HD -videoita. Pienikokoinen kamera kulkee kätevästi mukana, DIGIC 7 -prosessori takaa upeat kuvat, ja 6,1 kuvan sekuntinopeus tallentaa nopeankin toiminnan. Se on myös täydellinen kaveri älypuhelimelle.

EOS_M100 EF-M 15-45mm IS STM GRAY FSL.jpg

Esittelemme samanaikaisesti 3 uutta L-sarjan ammattitason perspektiivinkorjausobjektiivia. Mallinimikkeet ovat Canon TS-E 50 mm f/2.8L MACRO, Canon TS-E 90mm f/2.8L MACRO ja Canon TS-E 135 mm f/4L MACRO. Perspektiivinkorjausobjektiivit tarjoavat ainutlaatuisia tapoja säätää perspektiiviä ja tarkennusaluetta huolellisesti kalibroitujen liikkeiden, erinomaisen optiikan ja tarkasti valettujen vääristymättömien linssielementtien ansiosta.

Uusi L-sarjan teleobjektiivi Canon EF 85mm f/1.4L IS USM sopii puolestaan täydellisesti muotokuvaukseen. Objektiivin neljän askeleen kuvanvakain ehkäisee kameran tärähtelyn vaikutuksia ja helpottaa siten sekä still- että videokuvaamista haastavissa olosuhteissa.

Kannattaa tutustua syksyn Canon-uutuuksiin! Canon EOS M100 -kameran myynti alkaa lokakuun alussa ja uusien objektiivien/lisävälineiden myynti alkaa marraskuussa 2017.

• Canon EOS M100 (runko): svh. 519 euroa
  • Canon EOS M100 + EF-M 15–45 mm -objektiivi: svh. 649 euroa
  • Canon TS-E 50mm/90 mm/135 mm -objektiivit: svh. 2700 euroa
  • Canon EF 85mm f/1.4L IS USM -objektiivi: svh. 1700 euroa