Canonin uudella imagePROGRAF PRO-6000:lla ammattimaista suurkuvatulostuslaatua

Canon täydentää voitokasta imagePROGRAF PRO –sarjaansa lanseeraamalla markkinoille uuden 60 tuumaisen 12 värin suurkuvatulostimen. Uusi iPF PRO-6000 –tulostin tarjoaa valokuvatasoista laatua 12 värin mustejärjestelmällä, kahdella rullayksiköllä sekä kompaktilla tilaa säästävällä muotoilullaan. Canon PRO –sarjan uusin tulokas on sarjan suurin ja varustettu myös suurimmalla mustesäiliöjärjestelmällä. iPF PRO-6000 soveltuu erinomaisesti ammattimaiseen käyttöön.

imagePROGRAF-PRO-6000.jpg

Huippulaatua tulostamiseen
iPF PRO-6000:n tulosteet ovat valokuvatasoisia ja laitteen tuottama väriavaruus erittäin laaja. iPF PRO-6000 tuottaa laadukkaat julisteet, mainokset ja grafiikat niin ulko- kuin sisäkäyttöön. iPF PRO-6000 –laite käyttää äskettäin kehitettyä LUCIA PRO-pigmenttimustetta sekä erikoisvalmisteista Chroma Optimiser –mustetta, joiden avulla laite tuottaa valokuvatasoista laatua optimoiduilla kiilto-ominaisuuksilla sekä näin lisäävät entisestään mustan densiteettiä. Canonin ainutlaatuinen teknologia sekä Crystal-fidelity –toiminto varmistavat, että tulosteet ovat valokuvan tarkkoja ja tästä syystä se sopii erinomaisesti kriittisimmänkin valokuvaajan tai graafikon työvälineeksi.

Lyömätöntä tehokkuutta
Juuri kehitetty Multifunction Roll System –järjestelmä mahdollistaa valvomattoman tulostamisen ja mahdollistaa erilaisien tulostusmateriaalityyppien yhtäaikaisen käytettävyyden samassa laitteessa. Lisäksi kahden erilaisen mustan musteen lataaminen pienentää hävikkiä ja nopeuttaa työtä, kun musteen vaihdolle on tarvetta. Tehokkaan L-COA PRO –prosessorinsa ansiosta iPF PRO-6000 pystyy käsittelemään nopeasti suuria korkearesoluutioisia kuvatiedostoja. Se mahdollistaa julistetasoisen tulostuksen nopeammin kuin muut tämän hetkiset 12 värin imagePROGRAF-laitteet. Täydellinen liitettävyys ja WiFi-toiminto takaavat optimaalisen käytettävyyden myös kiireisissä tuotanto- ja käyttöympäristöissä. Kompaktin muotoilunsa ansiosta iPF PRO-6000 sopii erinomaisesti pienempäänkin tilaan ja on vastaus niille yrityksille, jotka ovat luopuneet suurikokoisista tulostimista tai niiden käyttöönotosta tilanpuutteesta johtuen.

“ImagePROGRAF PRO –sarja takaa tulostuslaadun sekä –tehokkuuden. Nopea kuvatiedostojen datan käsittely, keskeytymätön tulostus suurillakin volyymeilla ovat yhä enenevässä määrin kriittisiä vaatimuksia, kun uutta laitetta valitaan erilaisiin tulostusympäristöihin” kertoo Hiroaki Shirakawa, LFP Product Management Manager, Canon Euroopalta. “Kuvantamiseen erikoistuneena yrityksenä ymmärrämme erinomaisesti hienojen yksityiskohtien ja täsmällisten värien merkityksen ammattilaisille. Laitteidemme tuottamat laadukkaat tulosteet ja monipuolinen teknologia, sekä 12 pigmenttimustetta ovat vastaus vaativillekin valokuvaajille ja graafikoille, eikä markkinoilla ole tällä hetkellä sille haastajaa” Shirakawa jatkaa.

Uusi imagePROGRAF 6000 tulee myyntiin Suomessa syyskuussa.

Lisää tietoa tuotteesta >