Ensiesittelyssä Canon-kamerauutuudet, EOS 6D Mark II ja EOS 200D!

Canon esittelee tänään odotetun kameramallin laadustaan tunnettuun EOS-tuoteperheeseen. Uusi Canon EOS 6D Mark II on koolta pieni täyden kennokoon järjestelmäkamera, jolla on suuri sydän. 26,2 megapikselin CMOS-kennon ja DIGIC 7 -kuvaprosessorin ansiosta EOS 6D Mark II tuottaa aina ammattitasoista laatua. Kameran ISO-herkkyys on jopa 40000, joten heikossa valaistuksessa kuvatuissa kuvissa on vähän kohinaa ja ne ovat erittäin selkeitä. Kamera tarkentaa nopeasti ja täsmällisesti, joten kuvat ovat aina teräviä kuvataanpa sitten kameran näytöllä tai käyttämällä etsintä. Ja mikä parasta, EOS 6D Mark II -kameran kääntyvä näyttä helpottaa kuvaamista erilaisista kuvakulmista.

EOS 6D MkII LCD Open EF24-105mm F4L II USM FRA.jpg
EOS 200D EF-S18-55ISSTMf4-5 WHT FSL.jpg

Kenelle uusi Canon EOS 6D Mark II sopii?
Muotokuvaajalle, maisemakuvaajalle, tapahtumakuvaajalle, hääkuvaajalle, matkakuvaajalle ja aktiiviharrastajalle.

Uutuuskameran ominaisuuksia:

• Laajan dynamiikan 26,2 megapikselin täyden kinokoon kenno
  • Sarjakuvaus 6,5 kuvaa sekunnissa
  • 45 ristikkäistyyppistä automaattitarkennuspistettä, joista 27 toimii aukon arvolla f/8
  • Dual Pixel CMOS -automaattitarkennus
  • Suuri pentaprismaetsin, sisäinen GPS, yhdistettävyys älylaitteisiin Bluetooth tai Wi-Fi-yhteydellä

Myös Canon EOS 200D -kamera!

Canon esittelee tänään myös maailman keveimmän kääntyvänäyttöisen peilillisen järjestelmäkameran, EOS 200D:n. Sen pieni koko, käytettävyys, kääntyvä näyttö, langattomuus ja akun kesto vakuuttavat kuvaajan. Kamerassa on maailman nopein näytöllä kuvauksessa käytettävä Dual Pixel CMOS-automaattitarkennus sekä DIGIC 7 -prosessori, jonka ansiosta sillä voi kuvata myös heikossa valaistuksessa. Lisäksi kameran käyttöliittymäopasteet auttavat kuvaajaa valitsemaan haluttujen tehosteiden asetukset. Ja tietysti kuvien selaus, muokkaus ja jakaminen onnistuvat helposti älylaitteen kautta. Kameran väriksi voi valita mustan, valkoisen tai hopean ruskein somistein.

Näppärä suojausliina

Canon tuo markkinoille myös laitteiden suojausliinan, yksinkertaisen pehmustetun kankaan, jonka sisällä voidaan säilyttää optisia välineitä turvallisesti ja helposti. Pehmustettu kangas voidaan kiinnittää kameran hihnaan ja se voidaan kääriä kameran ympärille elastisella nauhalla. Suojausliinan hinta on noin 30 euroa.

Näiden uutuuksien myynti alkaa heinä - elokuun vaihteessa, hintatiedot alla.

• Canon EOS 6D Mark II -runko: svh. 2200 euroa
  • Canon EOS 6D Mark II + EF24-105MM F3.5-5.6 IS STM -objektiivi: svh. 2600 euroa
  • Canon EOS 200D -runko: svh. 630 euroa
  • Canon EOS 200D + EF-M 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM -objektiivi: svh. 730 euroa