yes consumer

Canon esittelee liiketoimintaa kasvattavia innovaatioita FESPA 2017 -messuilla

Hampuri, 8. toukokuuta 2017 – Markkinajohtaja Canon esittelee kattavan kirjon innovatiivisia printtisovelluksia FESPA 2017 -messuilla, Hampurissa 8.–12.5.2017. Canon näyttää, kuinka paljon erilaisia vaihtoehtoja liiketoiminnan kasvattamiseksi on tarjolla ja pyrkii näin innostamaan painotuotteiden valmistajia lisäämään tehokkuutta ja laajentamaan tuotevalikoimaa uusilla sovelluksilla.

Canonin osastolla A1-B55 messuvieraat pääsevät tutustumaan ensiesittelyssä olevaan Océ Colorado 1640 -tasotulostimeen. Tuore 64-tuumainen rullalta rullalle -tulostin hyödyntää Canonin mullistavaa UVgel-teknologiaa. Canon kehittää uusia digitaalisen suurkuvatulostamisen innovaatioita jatkuvalla syötöllä ja uudistaa samalla koko graafisen alan odotuksia koskien laitteiden tuottavuutta, laatua ja monikäyttöisyyttä sekä käyttökustannuksia. Mullistavat teknologiset innovaatiot ja asiakasliiketoiminnan syvällinen ymmärrys antavat Canonille valmiudet päästää printin todellinen voima valloilleen.

FESPA-messuilla Canon esittelee painopalveluiden tarjoajille sekä sisustussuunnitteluun ja pakkauspainamiseen erikoistuneille yrityksille laajan kirjon erilaisia printtisovelluksia, joita Océ Colorado 1640, Océ Arizona, Océ ColorWave ja imagePROGRAF -suurkuvatulostimilla saadaan aikaan. Näin Canon havainnollistaa suurkuvatulostamisen sovelluskohteiden laajuutta: myyntipistetulosteista, julisteista, sisä- ja ulkokylteistä valo- ja taidekuviin, tapetteihin sekä mainospakkauksiin. Uusien teknologioiden ja sovellusinnovaatioiden avulla painotuotteiden valmistajat pääsevät kiinni uusiin ansaintamahdollisuuksiin ja voivat kehittää liiketoimintansa.

Lisätietoja:
Satu Salin, markkinointi, Canon Oy