yes consumer

Canon havainnollistaa keinoja printtitarjonnan monipuolistamiseen FESPA 2017 -messuilla kuvitteellisen kampanjan avulla

Hampuri, FESPA 8.-12. toukokuuta 2017- Markkinajohtaja Canon on luonut tämän vuoden FESPA-messuja varten huomiota herättävän markkinointikampanjan, joka innostaa painopalveluiden tarjoajia tutkimaan uusia ansaintamahdollisuuksia.

Fiktiiviselle kosmetiikkabrändille kehitetyn monikanavakampanjan tavoitteena on osoittaa painopalveluiden tarjoajille, kuinka nämä voivat erilaisia teknologioita ja työnkulkuja yhdistämällä laajentaa tuoteportfolioitaan vastaamaan monipuolisiin asiakastarpeisiin.

FESPA-messuja varten luodussa kampanjassa on mukana 19 erilaista tuotantosovellusta sisustuselementeistä pakkauksiin, sisä- ja ulkomainoksiin, myyntipistemateriaaleihin sekä julisteisiin. Näiden tuottamiseen hyödynnetään Canonin tuotanto- ja toiminnallisen tulostamisen, valo- ja taidekuvien tulostamisen sekä monikanavaisen viestinnän sovelluksia. Näin havainnollistetaan, kuinka eri printtisovelluksia yhdistelemällä voidaan luoda yhtenäinen monikanavainen kampanjakokonaisuus.

Canonin haluaa osoittaa painopalveluiden tarjoajille voivansa auttaa näitä hyödyntämään printin luovia ja kaupallisia mahdollisuuksia mahdollisimman laaja-alaisesti. Messuilla vierailevat printin tuottajat saavat tutustua uusiin keinoihin kehittää liiketoimintaa ja laajentaa asiakkailleen tarjoamien tuotteiden kirjoa. Suurkuvatulostusteknologiaan investoiminen tarjoaa mahdollisuuden laajentaa liiketoimintaa, syventää olemassa olevia asiakassuhteita ja tehostaa tuottavuutta.

Katso videolta, kuinka valo- ja videokuvaaja Clive Boothilta tilatut kampanjakuvat tuotettiin: https://www.youtube.com/watch?v=jMOlUe1pY7k

Lisätietoja:
Satu Salin, markkinointi, Canon Oy