Yhteistyö InterMail Suomi Oy:n kanssa laajentaa Canonin palvelua ja tarjoaa asiakkaille lisäkanavan tulostuspapereissa

Canon Oy on solminut yhteistyösopimuksen InterMail Suomi Oy:n kanssa tulostuspaperien jälleenmyynnistä. Lisäkanavan ja uuden palvelukumppanin avulla Canon haluaa tarjota sekä nykyisille että uusille asiakkaille mahdollisimman helpon paperitilauksen ja nopean toimituksen varmistaen kuitenkin samalla, että paperi on laadukasta ja täyttää asiakkaiden odotukset

Asiakkaat voivat edelleen tilata Canonin tulostimille optimoidut paperit suoraan Canonilta. ”Asiakas voi tilata laajan valikoiman tuotteitamme nopeasti ja tehokkaasti verkkokaupastamme”, toteaa toimitusjohtaja Harry Nyström. ”Yhteistyön tavoitteena on tarjota sekä lisäkanava että parantaa henkilökohtaisen palvelun tarjontaamme osaavan kumppanin avulla. Asiakas voi tarvita apua esimerkiksi oikeanlaisen Canon-paperin valinnassa ja uskomme, että InterMail osaa auttaa tehokkaasti asiakkaitamme näissä pulmissa”, hän kuvaa.

Canon on tehnyt yhteistyötä InterMailin kanssa aiemminkin. ”Uskomme, että tämä lisää entisestään kykyämme reagoida nopeasti asiakkaan kysyntään ja siten kasvattaa asiakkaidemme tyytyväisyyttä”, toteaa Canonilla yhteistyötä InterMailin kanssa kehittänyt myyntijohtaja Seppo Järvelä tyytyväisenä.

Lisätietoja: Seppo Järvelä, etunimi.sukunimi@canon.fi, puh. 0105444366