Canonilta uutta lähikuvaukseen, myös taskuun sopiva ulottuva matkakamera!

Canon esittelee mainion EF-S 35 mm f/2.8 Macro IS STM -objektiivin, jonka kiinteällä LED-lähikuvausvalolla voi säätää kohteen valaistusta. Objektiivilla voi kuvata kohteita läheltä yksityiskohtaisina vain 3 cm:n etäisyydeltä. Tämä objektiivi sopii erinomaisesti muotokuviin ja katukuvaukseen ja on oiva valinta, kun haetaan uutta vaihtoehtoa esim. järjestelmäkameran kittiobjektiiville.

PowerShot SX730 HS.jpg
EF-S 35mm f2.8 Macro IS STM.jpg

Uudessa PowerShot SX730 HS -kamerassa on puolestaan huikea 40x optinen zoom ja monipuoliset yhteystoiminnot. Optisen zoomin ansioista voidaan kuvata kaukanakin näkyviä yksityiskohtia. Tukeva otekahva ja kääntyvä näyttö tekevät kuvaamisesta miellyttävää. Lisäksi kameralla voi kuvata laadukkaita Full HD -videoita jopa juostessa, kiitos viisisuuntaisen dynaamisen kuvanvakaimen. Ja toki kuvaus onnistuu myös etäyhteydellä älylaitteen avulla Wi-Fi- tai Bluetooth-yhteydellä. Kamera tulee myyntiin sekä mustana että helmenvalkoisena.

Uutuustuotteiden myynti alkaa toukokuussa 2017.

- Canon EF-S 35 mm f/2.8 Macro IS STM: svh. 450 euroa
- Canon PowerShot SX730 HS: svh. 449 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226