Canon juhlii globaalisti 14. vuotta peräkkäin vaihto-optiikalla varustettujen digikameroiden ykkössijaa.

Digikameroiden nousu alkoi vuonna 2003, kun Canon esitteli ensimmäisen digitaalisen järjestelmäkameran (Euroopassa tuotenimellä Canon EOS 300D) ja globaali ykkössija on ollut Canonin hallussa siitä lähtien. Vahvaan optiseen osaamiseen perusten Canon pyrkii myös jatkossa luomaan sekä houkuttelevia ja luotettavia tuotteita että vahvistamaan EOS-järjestelmää entisestään laajentamalla valo- ja videokuvauksen kerrontaa ja tukemalla kuvauskulttuuria.

Canon-kuvaajia on maailmassa paljon ja Canon-brändi on monelle läheinen. Canon vastaa kuluttajakysyntään ja tuo markkinoille oman Canon Collection -malliston. Kokoelma pitää sisällään takkeja, laukkuja, paitoja, lippiksiä ja sateenvarjoja. Myös pienimmät fanit on huomioitu, sillä brändätty vauvan ruokalappu on myös saatavilla. Mallisto laajenee myöhemmin kesällä naisten vaatemalliston myötä.

Kokoelman tuotteet ja hinnat löytyvät Canonin verkkokaupasta, canon.fi

Lisätietoja: Canon Oy, Teija Tamminen-Saremaa, teija.tamminen-saremaa@canon.fi, p. +358 40 717 5604

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.