Canonilta uusi huipputerävä 4K-laserprojektori: XEED 4K600STZ

Uusi XEED 4K600STZ -laserprojektori painaa vain 26 kg ja on päivitetty versio XEED 4K501ST -mallista. Projektori heijastaa kuvan tarkasti myös kaareville pinnoille ja soveltuu näin moneen käyttöympäristöön, koulutuskäytöstä näyttelytiloihin ja kauppapaikoille.

XEED 4K600STZ FSL.jpg

Kuvantamisratkaisujen markkinajohtaja Canon Eurooppa on julkistanut uuden 4K-resoluution laserprojektorin. Kevyt ja kompakti XEED 4K600STZ välittää aiempaa kirkkaampaa, huipputarkkaa 4K-kuvaa.

Laserprojektorin resoluutio on 4096 x 2400 ja se tarjoaa 6 000 lumenin valovoiman ja 40 000 tunnin käyttöiän. Optinen AISYS-järjestelmä, aito 4 000:1 -kontrastisuhde ja dynaaminen 10 000:1 -suhde välittävät puhtaat, voimakkaat värit ja syvän mustan.

XEED 4K600STZ -projektori tarjoaa myös aiempaa paremman käytettävyyden: kuvaviive on vain 13,1 millisekuntia ja liitäntävaihtoehtoina on neljä DVI-D ja kaksi HDMI 2.0 -tuloliitäntää, WiFi- ja lähiverkkoyhteys sekä Crestron-etäohjausmahdollisuus.

4K-laajakulmaobjektiivin 1,3-kertaisen zoomin ansiosta XEED 4K600STZ heijastaa suuren ja terävän kuvan jopa 2,7 metrin etäisyydeltä. Objektiivin valovoima on muuttumaton koko zoomausalueella: suuri F2.6:n valovoima säilyy zoomauksen määrästä riippumatta.

XEED 4K600STZ tulee markkinoille keväällä 2017.

Lisätietoa: Canon Oy, Heikki Lappalainen,

etunimi.sukunimi@canon.fi

XEED 4K600STZ-kuvia

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.