Tulostamiseen ja tv-tuotantoon iloa ja uutuuksia!

Jälleen uutuuksia Canonilta. Julkaisemme tänään neljä uutta monitoimilaitetta kotiin ja kotitoimistoon. Tulostimissa on isot kosketusnäytöt (ei PIXMA TS5050-sarjassa), uusi käyttöliittymä, monipuoliset liitännät, entistä paremmat pilvi- ja Wi-Fi-toiminnot sekä laadukas tulostusteknologia, joiden ansiosta tulostaminen ja kuvien jakaminen on helpompaa kuin koskaan. Uusilla Canon PIXMA –tulostimilla voi tulostaa langattomasti suoraan älylaitteelta Canon PRINT appin kautta. Tulostimien moderni ja kompakti muotoilu sopii kotiin tai toimistoon ja jopa asetettavaksi hyllyyn. Mitä tahansa tulostetaankin - valokuvia, asiakirjoja tai syntymäpäiväkortteja - tulostinuutuudet tarjoavat tulosteisiin monipuoliset tulostusmateriaalit ja tulostuskoot. Tulostimilla voi tulostaa myös Instagram-tyyliselle 13x13cm koon paperille.

PIXMA TS5050 series.jpg

PIXMA TS5050 -sarja

PIXMA TS6050 series.jpg

PIXMA TS6050 -sarja

PIXMA TS8050 series.jpg

PIXMA TS8050 -sarja

PIXMA TS9050 series.jpg

PIXMA TS9050 -sarja

Uutuuksien myynti alkaa marraskuussa 2016.

• PIXMA TS5050 -sarja, svh. 99,00 €
  • PIXMA TS6050 -sarja, etukasetti mahdollistaa kompaktin tilan käytön, svh. 129,00 €
  • PIXMA TS8050 -sarja, etukasetti mahdollistaa kompaktin tilan käytön, erillisvärit, svh. 179,00 €
  • PIXMA TS9050 -sarja, etukasetti mahdollistaa kompaktin tilan käytön, erillisivärit, svh.  249,00 €

Kesän aikana Canon on tuonut PIXMA-mallistoon edulliset PIXMA 3050 -sarjan tulostimet ja PIXMA MG2550S –laitteen, todella oivat monitoimitulostimet jokapäiväiseen tulostukseen, skannaukseen ja kopiointiin. Näiden mallin toimitukset alkavat syyskuussa, PIXMA MG2550:n svh. on 49 euroa ja PIXMA MG3050 –sarjan svh. puolestaan on 55 euroa.
Myös TV-tuotanto saa tänään oivan lisän, kun esittelyssä on uusi kompakti 4K Premium –sarjan objektiivi, UJ27x6.5 IESD.

Kuvamateriaalia Canon Euroopan sivuilla

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Lue seuraavaksi

Canon Oy ja Talent Base Oy yhteistyöhön digimuutoksen tuloksellisen ja nopean toteuttamisen mahdollistamiseksi

Canon ja Talent Base aloittavat yhteistyön tiedonhallinnan strategian, prosessien ja ratkaisujen suunnittelussa asiakkaille. Tavoitteena on yhdistää molempien yritysten vahvuudet asiakkaiden kilpailukyvyn parantamiseksi ja toimittaa entistä suorituskykyisempiä liiketoimintatiedon hallinnan ja hyödyntämisen palveluita.