Syksy alkaa, Canon uutuuksia Pro-valikoimaan

Uusi XC15 –ammattivideokamera, joka kuvaa upeaa ja tarkkaa 4K- ja Full HD –videokuvaa ilman kohinaa. Uudet Cinema EOS –järjestelmän lippulaivamallit videotuotantoon, koulutukseen, elokuvien ja dokumenttien tekijöille sekä videokuvauksen ammattilaisille, EOS C700 (EF/PL) ja EPS C700 GS PL. Uudet 4K-näyttötekniikan monitorit lähetystoimintaan ja elokuvatuotantoon, DP-V2420 ja DP-V1710.

XC15 FSL.jpg

XC15

Upeaa 4K-videokuvaa
Uusi XC15 kuvaa upeaa ja tarkkaa 4K- ja Full HD –videokuvaa ilman kohinaa. Uutuudessa on monipuoliset liitännät (mm. XLR), kiinnitys- ja kuvausmahdollisuudet, lisäksi kameran pieni koko, ergonominen muotoilu ja työnkulku helpottavat kuvaamista. Laitteen hinta on noin 2800 euroa ja sen toimitukset alkavat syyskuussa 2016.

Uudet Cinema EOS –järjestelmän lippulaivamallit videotuotantoon, koulutukseen, elokuvien ja dokumenttien tekijöille sekä videokuvauksen ammattilaisille, EOS C700(EF/PL) ja EPS C700 GS PL. Uutuuksien hinnat vahvistuvat myöhemmin, toimitukset alkavat aikaisintaan joulukuussa 2016.

4K-näytöt TV-lähetyksiin ja elokuvatuotantoon
Uudet 4K-näyttötekniikan monitorit lähetystoimintaan ja elokuvatuotantoon, DP-V2420 ja DP-V1710. Hinnat ja toimitusten alku vahvistuvat myöhemmin.

Tiesitkö, että Canon harjoittaa liiketoimintaa yli 220 maassa ja että Japanin ulkopuolella tehtävä myynti on yli 80 % Canonin liikevaihdosta? Japanin ulkopuolinen tutkimustyö auttaa luomaan tulevaisuuden kysyntää/kasvua, ja Canon tekeekin aktiivista yhteistyötä alueellisten tutkimuslaitosten kanssa. Tutustu myös Canonin tulevaisuuteen: The Canon Frontier 2016/2017 –esite (Focus on Technology and R&D).

Kuvamateriaalia Canon Euroopan sivuilla

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.