Tervetuloa kokemaan kuvan tulevaisuus Canonin osastolle Photokina 2016 -messuille!

Tervetuloa kokemaan kuvan tulevaisuus Photokina-messujen Canon-osastolle. Pääset tutustumaan syksyn uutuuksiin, poimimaan kiinnostavimmat tuotteet ja palvelut ja kokemaan miten kuva muuttaa maailmaa. Näet sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnatut laadukkaat tuotteet ja palvelut, joita Canon tarjoaa kuvantamisen elinkaaren aikana. Esillä osastollamme on odotettu syksyn uutuus Canon EOS 5D Mark IV -järjestelmäkamera, laaja joukko PIXMA-tulostimia ja mm. photo books -palvelu yksilöllisten valokuvakirjojen tekemiseen.

__V_1751_sRGB_LR.jpg

Osastollamme kävijät pääsevät kokemaan mukaansatempaavan ja innostavan maailman. Osaston ytimenä on 180 asteen näyttöratkaisu, jonka helmenä on Canonin vangitseva brändikampanja, City Surfing. Jaamme ammattilaisten ja harrastajien intohimon kuvaan ja tarjoamme kaikille kuville älykkään kodin, iristan. Pääset tutustumaan myös muihin Canonin digitaalisiin palveluihin kuten lapsiperheille suunnattuun Lifecake-sovellukseen.

Suomen Canonilta paikan päällä Photokinassa 20.9. – 21.9. on asiantuntijamme Olli Turtiainen, etunimi.sukunimi@canon.fi, p. +358 40 7716226.

Sovi tapaaminen Ollin kanssa ja tule kokemaan paikan päälle Kölniin syksyn Canon-uutuudet (halli 3.2).

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattikuvaajille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.