Canonille neljä EISA-täysosumaa

Canon on saanut neljä arvostettua EISA-palkintoa (European Imaging and Sound Association). Palkitut tuotteet ovat Canon EOS 80D – ”European DSLR Camera 2016–2017”, Canon EOS-1D X Mark II – ”European Professional DSLR Camera 2016–2017”, Canon EF35mm F1.4L II USM – “European Professional DSLR Lens 2016-2017” ja Canon imagePROGRAF PRO-1000 – ”European Photo Printer 2016–2017”.

EOS 80D EF-S 18-55mm IS STM FSL.jpg

EOS 80D

EOS-1D X Mark II EF 50mm FSL.jpg

EOS-1D X Mark II

EF 35mm f1.4L II USM FRA.jpg

EF 35mm f/1.4L II USM

imagePROGRAF PRO-1000_SIDE paper colour.jpg

imagePROGRAF PRO-1000

EISA AWARDS -valintojen takana on 44 erikoislehteä 22:sta Euroopan maasta. Kamera-lehti edustaa Suomea EISA Photo Expert Group -palkintoraadissa. Palkinnot myönnetään tekniikaltaan, ominaisuuksiltaan ja muotoilultaan edistyksellisille sekä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisille tuotteille, jotka tarjoavat arvoa kuluttajille. Kaikki palkitut tuotteet ovat saaneet paljon kiitosta julkaisunsa jälkeen, ja EISA-palkinnot ovat uusi osoitus niiden poikkeuksellisen hyvästä laadusta ja suorituskyvystä.

”Canon tunnetaan laadukkaista tuotteistaan, joita asiakkaamme todella arvostavat”, kertoo Olli Turtiainen, Canon Nordic.” Kehitämme jatkuvasti innovatiivisia, alan johtavia tuotteita ja tekniikoita, jotta ihmiset voivat kertoa tarinansa valokuvauksen kautta. Kaikki palkitut tuotteemme osoittavat, että tarjolla on monipuolisia laitteita sekä ammattilaisille että kuluttajille. Arvostamme saamiamme EISA-palkintoja todella paljon.”

Lisätietoa palkituista tuotteista:

EUROPEAN DSLR CAMERA 2016-2017
Canon EOS 80D

EUROPEAN PROFESSIONAL DSLR CAMERA 2016-2017
Canon EOS-1DX Mark II

EUROPEAN PROFESSIONAL DSLR LENS 2016-2017
Canon EF 35mm f/1.4L II USM

EUROPEAN PHOTO PRINTER 2016-2017
Canon imagePROGRAF PRO-1000

Lisätietoa: <>br/ Canon Oy, Viestintä, Teija Tamminen-Saremaa, etunimi.sukunimi@canon.fi

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.