Uusi Canon imageRUNNER ADVANCE C5500 -sarja tarjoaa huippuälyä ja huoltovapautta

Canonin uusi imageRUNNER ADVANCE C5500 -sarja sisältää viisi eri nopeusluokan värimonitoimilaitetta. Palkittua teknologiaa hyödyntävä sarja on optimoitu sopeutumaan nopeasti muovautuvaan työympäristöön ja tukemaan joustavaa työtä kaikille malleille yhteisellä käyttöliittymällä.

imageRUNNER_ADVANCE_C5535i_1.jpg

imageRUNNER ADVANCE C5500 -sarja vie yritysten asiakirjaliikenteen tasolle, jossa turvallisuus ja tuottavuus paranevat entistä kehittyneempien työnkulkujen ansiosta. Sarjan laitteissa oleva 10,1 tuuman käyttäjäpaneeli on rakennettu kapasitiivisella kosketusnäyttöteknologialla, joka helpottaa ja nopeuttaa tulostus- ja skannausrutiineja. Parannellun personoitavuuden ansiosta jokainen käyttäjä voi lisäksi muokata kosketusnäytön ominaisuuksia, asetuksia ja toimintoja omiin työtapoihinsa sopiviksi.

Modernilla tavalla yritysten muutostarpeita tukeva imageRUNNER ADVANCE C5500 -sarja
on täynnä ominaisuuksia, joita markkinoilla on odotettu. Tarjolla on mm. enemmän suoria yhteyksiä (QR-koodi, WI-FI, AirPrint, Mopria, Canon Print business app, uniFLOW sekä optiona NFC ja Bluetooth) mobiililaitteiden ja monitoimilaitteiden yhdistämiseen. Älykkäät liikesensorit ovat puolestaan hyvä esimerkki käyttäjäkokemuksen viimeistelevistä innovaatioista. Sensorit huomaavat lähestyvän käyttäjän ja käynnistävät koneen valvetilasta nopeuttaen kaikkia prosesseja.

Muiltakin osin imageRUNNER ADVANCE C5500 -sarja on suunniteltu helpottamaan työntekoa ja minimoimaan mahdolliset seisonta-ajat, kertoo Business Development Manager Juuso Enjala.

– Kun Canon alkoi kehittää imageRUNNER ADVANCE -sarjaa, yhtenä tavoitteena oli rakentaa ratkaisuja, joita ei tarvitse huoltaa. Tämä lähes mahdoton tavoite on toteutunut hienosti. Eräällä asiakkaallamme on ollut käytössään 13 edellisen sukupolven imageRUNNER ADVANCE -laitetta ja niihin kohdistuvien huoltopyyntöjen määrä on ollut viimeisen vuoden aikana pyöreä nolla. Nyt kun uusi C5500 -sarja on markkinoilla, luottamus toimintavarmuuteen ja mitattavan asiakasarvon tuottamiseen on vieläkin korkeammalla.

Lisätietoja: Canon Oy, Business Development Manager Juuso Enjala, etunimi.sukunimi@canon.fi, p. +358 10 544 6713.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.