Canon julkaisee uuden Océ Arizona 2200 -sarjan korkealuokkaiseen ja tehokkaaseen tasotulostukseen

Canon julkaisee tänään uuden Océ Arizona 2200 -UV-tasotulostinsarjan. Entistä monipuolisemmilla ominaisuuksilla ja korkeammalla kapasiteetilla varustetut tasotulostimet soveltuvat erityisesti tulostuspalveluiden tarjoajille, taidetulostukseen ja valokuvastudioille. Ensiluokkaista jälkeä tuottavat Océ Arizona 2260 ja 2280 tarjoavat paljon uusia inspiroivia liiketoimintamahdollisuuksia.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Palkittu Océ VariaDot™ -teknologia ja erinomainen harmaasävytulostus, vaihtoehtoina joko 6 tai 8 värikanavaa, CMYK, vaalea syaani, vaalea magenta, valkoinen ja lakka
  • Nopeus jopa 63,4 m²/h
  • Aito tasotulostinrakenne
  • Lisävarusteena saatava rullatulostusoptio valvomattomaan (yö)tuotantoon lähes mille vain joustavalle 2,2 m leveälle rullamateriaalille
  • High Definition -tulostustila huipputarkkuutta vaativille töille, kuten erilaisille teollisuussovelluksille, ylivertainen pikselien sijoitus
  • Jäykän materiaalin enimmäistulostuspaksuus 50,8 mm ja tulostuskoko 250 x 308 cm, tulostus joko käyttäen neljää, kuutta tai kahdeksaa värikanavaa
  • Automaattinen tulostuspäiden ja suuttimien huoltojärjestelmä
  • Kuusi/seitsemän erillistä imualuetta
  • Pneumattiset kohdistusnastat helpottavat tulostumateriaalin asettamista

Lisätietoa:

Lue lisää englanninkielisestä tiedotteesta
Océ Arizona 2200 -tuotesivuilta

Océ Arizona 2200 -sarja esitellään ensi kertaa Drupa-messuilla 31.5.2016.

Lue seuraavaksi

Kuvajournalismikilpailu on avoinna! Kilpailussa palkitaan Suomen parhaat uutiskuvat ja kuvasarjat.

Suomen kuvajournalistit ry:n järjestämä, merkittävin vuotuinen suomalaista kuvajournalismia palkitseva Kuvajournalismikilpailu järjestetään tammikuussa 2018. Voittajat julkistetaan 8.3.2018 ja tänä vuonna kilpailussa jaetaan palkintoja yhteensä kymmenessä sarjassa. Uusi kuvajournalisti -sarja avoinna myös yhdistyksen ulkopuolisille.