Uudet nopeatoimiset Canon i-SENSYS-tulostimet parantavat tuottavuutta

Canon tuo markkinoille neljä uutta mustavalko- ja väritulostinta i-SENSYS-mallistoon. Uutuudet ovat kooltaan pienikokoisia ja tukevia, mutta suunniteltu vastaamaan suurten yritysten tulostushaasteisiin ja vaativien työryhmien ja -alojen käyttöön.

LBP351x FSL.jpg

Suorituskykyiset tulostimet tarjoavat suuren paperikapasiteetin ja volyymin mustavalkotulostukseen. Joustavat kokoonpanovaihtoehdot täyttävät monenlaisten ympäristöjen vaatimukset. Laitteissa voidaan käyttää neljää lisäpaperikasettia ja mukautettuja paperikokoja. Lisäksi i-SENSYS LBP710Cxi- ja i-SENSYS LBP712Cx-tulostimissa käytetään uutta tavallista riittoisampaa väriainetta, joka osaltaan vaikuttaa tulostuskustannuksiin ja tehokkuuteen.

Molemmissa mallisarjoissa on mobiilitulostuksen ja pilvipalveluiden tuki. Apple AirPrint - ja Mopria-tuen ansiosta asiakirjoja voidaan tulostaa yhteensopivista mobiililaitteista toimiston ulkopuolella. Lisäksi Google Cloud Print -palvelua käyttävät yritykset voivat hyödyntää pilvitulostuspalvelua. Integrointi Canonin uniFLOW-tulostuksenhallintaratkaisuun tuo suuren yrityksen toiminnot työryhmien ulottuville. Canonin nopean ensimmäisen tulosteen teknologian ansiosta jopa lepotilasta voidaan tulostaa hetkessä. Laitteet tukevat myös alalla yleisesti käytettyjä PCL5e/6- ja Adobe PostScript -tulostuskieliä, mikä helpottaa verkkoon liittämistä.

Nopea tulostusnopeus, suuri paperikapasiteetti ja uusi väriaineteknologia tarjoavat työympäristöille ammattimaisen tulostusratkaisun ja varmistaa käyttäjien tyytyväisyyden.

i-SENSYS LBP351x, LBP352x, LBP710Cx ja LBP712Cx tulevat myyntiin Suomessa heinäkuussa 2016.

Lisätietoja: Canon Oy, Product Business Developer Harri Siikala, harri.siikala@canon.fi, p. +358 10 544 4832.
Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.