Tulostuksenhallintaa pilvipalveluna - Canon uniFLOW ONLINE

Canon esittelee uuden uniFLOW ONLINE -pilvipalveluratkaisun pienille ja keskisuurille yrityksille. uniFLOW ONLINE tarjoaa turvallisen alustan, jonka avulla yritykset voivat hallita tulostusympäristöään, tulostamisen kustannuksia ja tulostamisen tietoturvaa tehokkaasti ilman fyysistä tulostuspalvelinta. Ratkaisu suunniteltu Microsoft Windows Azure –pilvialustan päälle, mikä mahdollistaa järjestelmän skaalautumisen yrityksen tarpeiden mukaan.

Turvallinen tulostus
Asiakirjojen suojattu käsittely pilvipalvelussa on yrityksille ensiarvoisen tärkeää. uniFLOW ONLINE mahdollistaa luottamuksellisten asiakirjojen turvallisen tulostuksen, sillä tulostustyöt eivät siirry paikallisen verkon ulkopuolelle, vaan ne vapautetaan tulostettavaksi suoraan tulostimesta joko PIN-koodilla tai henkilökortilla. Palvelu integroituu saumattomasti laajaan valikoimaan Canonin tulostuslaitteita ja tulostustyöt voidaan vapauttaa henkilökortilla miltä tahansa palveluun liitetyltä Canon-laitteelta.

Kustannusten hallinta pilvessä sekä mobiillitulostus
Tehokkuuden parantamiseksi ja IT-investointien tuoton maksimoimiseksi tulostuskustannuksia voidaan valvoa uniFLOW ONLINE –raportointitoiminnolla ja kustannukset voidaan ohjata suoraan oikealle kustannuspaikalle. Raportoinnin avulla voidaan helposti tunnistaa ne käyttäjäryhmät, joissa tulostuskustannuksia voidaan järkevöittää. Raportointi huomio myös yritysten kestävän kehityksen valvomalla ja analysoimalla organisaation tulosteiden aiheuttamaa ympäristöjalanjälkeä. uniFLOW ONLINE tarjoaa myös laajan tuen mobiilikäyttäjille.

uniFLOW Online tulee saataville elokuussa 2016. Palvelun hinta perustuu käyttäjien määrään ja se veloitetaan kuukausittain.

Lisätietoa: Canon Oy, Markkinointi, Markus Winnett, etunimi.sukunimi@canon.fi

Lue seuraavaksi

Kuvajournalismikilpailu on avoinna! Kilpailussa palkitaan Suomen parhaat uutiskuvat ja kuvasarjat.

Suomen kuvajournalistit ry:n järjestämä, merkittävin vuotuinen suomalaista kuvajournalismia palkitseva Kuvajournalismikilpailu järjestetään tammikuussa 2018. Voittajat julkistetaan 8.3.2018 ja tänä vuonna kilpailussa jaetaan palkintoja yhteensä kymmenessä sarjassa. Uusi kuvajournalisti -sarja avoinna myös yhdistyksen ulkopuolisille.