Canon esittelee uuden sukupolven järjestelmät tekniseen suurkuvatulostukseen

Canon julkaisee neljä uutta mustavalkojärjestelmää tekniseen tulostukseen. Océ PlotWave 345, 365, 450 ja 550 -suurkuvatulostimet soveltuvat erinomaisesti kiireisten arkkitehti- ja insinööritoimistojen sekä rakennus- ja valmistusalan yritysten käyttöön. Korkealaatuiset ja suorituskykyiset PlotWave -ratkaisut selvityvät nopeasti suurista työmääristä, säästäen aikaa ja kustannuksia.

Energiatehokkaat PlotWave-järjestelmät käyttävät puolet vähemmän energiaa verrattuna muihin vastaaviin suurkuvatulostimiin. Edistyksellisen Océ Radiant Fusing -teknologian ansiosta aikaa valmiustilasta ensimmäisen tulosteen valmistumiseen menee vain 30 sekuntia. Tämä säästää päivittäiseen tulostamiseen kuluvaa aikaa jopa tunnin päivässä, ja näin myös energiakulut puolittuvat. Pienille työryhmille suunnitellut Océ PlotWave 345/365 -ratkaisut tulostavat jopa 6 A1 tai D-koon tulostetta minuutissa, ja suuremmille työryhmille soveltuvat Océ PlotWave 450/550 -tulostimet jopa 10 A1 tai D-koon tulostetta minuutissa.

Lisätietoa:

Canon Oy, Satu Salin, etunimi.sukunimi@canon.fi

Lue lisää englanninkielisestä tiedotteesta

Lue lisää PlotWave -tuotesivuilta:

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.