Canon esittelee uuden sukupolven järjestelmät tekniseen suurkuvatulostukseen

Canon julkaisee neljä uutta mustavalkojärjestelmää tekniseen tulostukseen. Océ PlotWave 345, 365, 450 ja 550 -suurkuvatulostimet soveltuvat erinomaisesti kiireisten arkkitehti- ja insinööritoimistojen sekä rakennus- ja valmistusalan yritysten käyttöön. Korkealaatuiset ja suorituskykyiset PlotWave -ratkaisut selvityvät nopeasti suurista työmääristä, säästäen aikaa ja kustannuksia.

Energiatehokkaat PlotWave-järjestelmät käyttävät puolet vähemmän energiaa verrattuna muihin vastaaviin suurkuvatulostimiin. Edistyksellisen Océ Radiant Fusing -teknologian ansiosta aikaa valmiustilasta ensimmäisen tulosteen valmistumiseen menee vain 30 sekuntia. Tämä säästää päivittäiseen tulostamiseen kuluvaa aikaa jopa tunnin päivässä, ja näin myös energiakulut puolittuvat. Pienille työryhmille suunnitellut Océ PlotWave 345/365 -ratkaisut tulostavat jopa 6 A1 tai D-koon tulostetta minuutissa, ja suuremmille työryhmille soveltuvat Océ PlotWave 450/550 -tulostimet jopa 10 A1 tai D-koon tulostetta minuutissa.

Lisätietoa:

Canon Oy, Satu Salin, etunimi.sukunimi@canon.fi

Lue lisää englanninkielisestä tiedotteesta

Lue lisää PlotWave -tuotesivuilta:

Lue seuraavaksi

Canon esittelee FESPA 2018 -messuilla täysrobotisoidun tasotulostusratkaisun, Océ Touchstone kohopintatulostamisen ratkaisun sekä Océ Coloradon lukemattomat sovellusmahdollisuudet

Canon esittelee FESPA 2018 -messuilla Berliinissä (Messe Berlin, 15-18.5.2018, halli 3.2 osasto A40/B40), kuinka innovaatiot prosessien automaatiossa voivat radikaalisti parantaa tuottavuutta ja painotuotteiden valmistajien liiketoimintaa.