Canon mukana oppilaitosyhteistyössä

Best Seller -kilpailu myynnin ammattilaisiksi tähtääville nuorille on järjestetty jo vuodesta 2010 lähtien. Kilpailun järjestävät Turun ammattikorkeakoulu ja Haaga-Helia-ammattikorkeakoulu vuorovuosin. Canon on jo useamman vuoden ajan sponsoroinut tapahtumaa sekä toiminut kummiyrityksenä kummankin oppilaitoksen myyntityön koulutusohjelmissa.

Vuonna 2016 myyntikilpailua isännöi Haaga-Helia. Kilpailussa arvioidaan opiskelijoiden valmiuksia kaikilla myyntiprosessin osa-alueilla myyntitilanteen haltuunotosta sitoumuksen saamiseen ja jatkosta sopimiseen. Arvioinnissa kiinnitetään erityistä huomiota asiakkaan kohtaamiseen ja vuorovaikutustaitoihin. Canonin edustajat tuomaroivat suorituksia. Vuonna 2016 roolipelinä toteutettavassa kilpailussa Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström haastoi kilpailijoita ostajan roolissa.

Väylä auki kumpaankin suuntaan
Canon tähtää Suomen parhaaksi myynti- ja palveluyritykseksi. ”Canonille on tärkeää pitää ovet auki alan oppilaitoksiin. Me voimme tarjota harjoittelijoille käytännön oppimisympäristön ja seurata samalla alan kehitystä. Best Seller -myyntikilpailu antaa mahdollisuuksia luoda kontakteja tulevaisuuden osaajiin. Samalla meille tarjoutuu oivallinen tilaisuus rakentaa työnantajamielikuvaa ja rekrytoida kyvykkäitä ja motivoituneita ihmisiä”, summaa Reetta Aaltonen Canon Oy:n henkilöstöosastolta.

Lisätietoja:

Best Seller Competition

Canon Oy, HR, Reetta Aaltonen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon tarjoaa mahdollisuuksia viestiä paremmin
Canon asetti vuonna 1937 tavoitteekseen markkinoiden laadukkaimman kameran kehittämisen. Syntyi legenda nimeltä Kwanon. Nykyiset ammatti- ja harrastajakuvaajien suosikkimerkit, EOS, IXUS ja PowerShot ovat sen jälkeläisiä.

Teknologinen edelläkävijyys ja intohimo kuvaan leimaa Canonia tänäkin päivänä. Jatkuvasti innovoimalla Canon tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuksia hallita tietoa ja viestiä paremmin, sekä työssä että vapaa-ajalla.

Tuotevalikoima on laajentunut kameroista eri kohderyhmien tulostus- ja dokumentinhallinnan ratkaisuihin. Canon on kasvanut myös palveluorganisaatioksi, joka tarjoaa asiakkailleen lisäarvoa tuottavat konsultointi- ja asiantuntijapalvelut.

Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.