Canon julkaisee kuvanlaadultaan ja tuottavuudeltaan vertaansa vailla olevan uuden imagePROGRAF PRO -sarjan

Canon tuo markkinoille kuvan ammattilaisille ja huippulaatua tarvitseville suurkuvatulostajille suunnatun, mustesuihkuteknologiaa edustavan suurkuvatulostinsarjan. Uudet imagePROGRAF PRO -sarjan tulostimet PRO-2000 ja PRO-4000 tuottavat ammattikuvaajien ja -tulostajien edellyttämää kuvanlaatua. imagePROGRAF PRO-4000S ja imagePROGRAF PRO-6000S puolestaan soveltuvat suurten volyymien laadukkaaseen tulostukseen esimerkiksi juliste-, banneri- ja canvastulostuksessa.

Huippulaatua ammattikäyttöön
12 värillä tulostavat PRO-2000 ja PRO-4000 pystyvät toistamaan Canon EOS –kameralla otettujen kuvien värimaailman hienoine yksityiskohtineen. Canonin ainutlaatuinen input-output-teknologia ja Crystal-fidelity-toiminto takaavat, että valokuvista saadaan todentuntuisia ja poikkeuksellisen laadukkaita tulosteita.

PRO-2000 (24”) ja PRO-4000 (44”) noudattavat muotoilultaan ja värimaailmaltaan Canon EOS -kameroiden tyylikästä mustaa designia ja niistä tuttu punainen viiva antaa laitteille viimeisen silauksen. LUCIA PRO -pigmenttivärit takaavat, että kriittisinkin kuvan ammattilainen on tyytyväinen lopputulokseen. Yhdessä erikoisvalmisteisen uuden Chroma Optimiser -musteen kanssa ne varmistavat onnistuneen jäljen myös kiiltäväpintaisille papereille.

Verratonta tuottavuutta myös palveluntarjoajille
Ergonominen, kompakti design leimaa myös tuotantomalleja PRO-4000S (44”) ja PRO-6000S (60”), jotka löytävät helposti paikkansa palveluntarjoajan tiloissa. Tehokas L-COA PRO -prosessori käsittelee nopeasti suuria korkearesoluutioisia kuvatiedostoja ja muuta dataa. Se mahdollistaa julistetasoisen tulostuksen kaksi kertaa nopeammin kuin vastaavilla nykyisillä kahdeksan värin imagePROGRAF-malleilla. Monipuolinen liitettävyys ja langaton tulostus mahdollistavat optimaalisen käytettävyyden kiireisessä tuotanto- ja käyttöympäristössä.

Uusissa laitteissa Canon soveltaa ainutlaatuista kahden rullan teknologiaa, joka mahdollistaa keskeytymättömän tulostuksen ja printtien in-line-rullakeräyksen hallinnan. Myös nopea ja helppo tulostus suoraan USB-tikulta on mahdollista. Sarjan etuna on myös uusi 1,28 tuuman levyinen yhden tulostuspään rakenne sekä tilavat, pitkäkestoiset mustesäiliöt.

Uusi Canon imagePROGRAF -sarja esitellään Canonin osastolla FESPA Digital 2016 -messuilla 8.-11,3, (osasto F100-F120). Suomessa sarja tulee myyntiin kesällä 2016.

Lisätietoja: Canon Oy, Jouni Lakka

(etunimi.sukunimi@canon.fi)

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.