Canon julkaisee kuvanlaadultaan ja tuottavuudeltaan vertaansa vailla olevan uuden imagePROGRAF PRO -sarjan

Canon tuo markkinoille kuvan ammattilaisille ja huippulaatua tarvitseville suurkuvatulostajille suunnatun, mustesuihkuteknologiaa edustavan suurkuvatulostinsarjan. Uudet imagePROGRAF PRO -sarjan tulostimet PRO-2000 ja PRO-4000 tuottavat ammattikuvaajien ja -tulostajien edellyttämää kuvanlaatua. imagePROGRAF PRO-4000S ja imagePROGRAF PRO-6000S puolestaan soveltuvat suurten volyymien laadukkaaseen tulostukseen esimerkiksi juliste-, banneri- ja canvastulostuksessa.

Huippulaatua ammattikäyttöön
12 värillä tulostavat PRO-2000 ja PRO-4000 pystyvät toistamaan Canon EOS –kameralla otettujen kuvien värimaailman hienoine yksityiskohtineen. Canonin ainutlaatuinen input-output-teknologia ja Crystal-fidelity-toiminto takaavat, että valokuvista saadaan todentuntuisia ja poikkeuksellisen laadukkaita tulosteita.

PRO-2000 (24”) ja PRO-4000 (44”) noudattavat muotoilultaan ja värimaailmaltaan Canon EOS -kameroiden tyylikästä mustaa designia ja niistä tuttu punainen viiva antaa laitteille viimeisen silauksen. LUCIA PRO -pigmenttivärit takaavat, että kriittisinkin kuvan ammattilainen on tyytyväinen lopputulokseen. Yhdessä erikoisvalmisteisen uuden Chroma Optimiser -musteen kanssa ne varmistavat onnistuneen jäljen myös kiiltäväpintaisille papereille.

Verratonta tuottavuutta myös palveluntarjoajille
Ergonominen, kompakti design leimaa myös tuotantomalleja PRO-4000S (44”) ja PRO-6000S (60”), jotka löytävät helposti paikkansa palveluntarjoajan tiloissa. Tehokas L-COA PRO -prosessori käsittelee nopeasti suuria korkearesoluutioisia kuvatiedostoja ja muuta dataa. Se mahdollistaa julistetasoisen tulostuksen kaksi kertaa nopeammin kuin vastaavilla nykyisillä kahdeksan värin imagePROGRAF-malleilla. Monipuolinen liitettävyys ja langaton tulostus mahdollistavat optimaalisen käytettävyyden kiireisessä tuotanto- ja käyttöympäristössä.

Uusissa laitteissa Canon soveltaa ainutlaatuista kahden rullan teknologiaa, joka mahdollistaa keskeytymättömän tulostuksen ja printtien in-line-rullakeräyksen hallinnan. Myös nopea ja helppo tulostus suoraan USB-tikulta on mahdollista. Sarjan etuna on myös uusi 1,28 tuuman levyinen yhden tulostuspään rakenne sekä tilavat, pitkäkestoiset mustesäiliöt.

Uusi Canon imagePROGRAF -sarja esitellään Canonin osastolla FESPA Digital 2016 -messuilla 8.-11,3, (osasto F100-F120). Suomessa sarja tulee myyntiin kesällä 2016.

Lisätietoja: Canon Oy, Jouni Lakka

(etunimi.sukunimi@canon.fi)

Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.