Canonilta kaksi teräväpiirtoista laserprojektoria: LX-MU800Z ja LX-MU600Z

Kuvantamisratkaisujen markkinajohtaja Canon Eurooppa julkistavaa tänään kaksi uutta WUXGA-resoluution laserprojektoria: LX-MU800Z ja LX-MU600Z joissa yhdistyvät laserprojisoinnin edut - pitkäikäinen toiminta, kirkas kuva ja laadukas värientoisto.

LX-MU600Z FSL.jpg

Etenkin pitkän käyttöiän ja tasaisen kirkkauden ansiosta laserprojisointi on yleistymässä muun muassa digitaalisessa mainonnassa, vähittäismyynti- ja koulutussovellutuksissa sekä erilaisissa näyttelytiloissa. Uudet Canon-laserprojektorit vastaavat näihin vaatimuksiin tarjoamalla jopa 20 000h käyttöiän. Uutuuksissa ei ole suodattimia, joten kunnossapitoa tarvitaan minimaalisen vähän projektorin koko käyttöiän aikana. Se pienentää myös omistamisen kokonaiskustannuksia tarjoten erinomaisen hyötysuhteen monenlaisissa asennuksissa.  Projektoreilla on myös Canonin kolmen vuoden takuu, joka sisältää lainalaitteen.

Uudet laserprojektorit tarjoavat 8 000 ja 6 800 lumenin valovoiman. Nelisegmenttinen väripyörä ja sininen laservalolähde mahdollistavat laajan värikirjon ja tarkan värientoiston. Erilaisten projisointiympäristöjen tarpeiden täyttämiseksi projektorien kirkkautta voidaan säätää muuttamalla valonlähteen tehoa. 8 000 lumenin LX-MU800Z-mallissa tehoa voidaan säätää alueella 20–100 % ja 6 800 lumenin LX-MU600Z-mallissa alueella 35–100 %. Molemmissa projektoreissa on Dynamic Black -teknologia, joka säätää kontrastia automaattisesti reaaliajassa ja nostaa kontrastisuhteen tasolta 1 050:1 tasolle 10 500:1 parantaen tummien sävyjen laatua.

Uudet projektorit tarjoavat asentajille ja integraattoreille monipuolisia ominaisuuksia ja joustavia asetusvaihtoehtoja:

• Geometrian säätö ja digitaalinen 4 pisteen keystone-korjaus (V: ±40 %, H: ±60 %) tarkoittaa, että kuvia voidaan projisoida monenlaisille tasaisille ja kaareville pinnoille ja säätää helposti näytön laadun optimoimiseksi
  • 360 asteen sijoituksen ansiosta kuva voidaan projisoida pystyasennossa yhteensopivalla pidikkeellä tuettuna
  • HDBaseT- ja 3G-SDI-yhteensopivuus tukee teräväpiirtoisen sisällön lähettämistä pitkiä matkoja ja lisää asennusmahdollisuuksia

Canon LX-MU800Z ja LX-MU600Z tulevat myyntiin vuoden 2016 jälkipuoliskolla. Projektoriuutuudet vastaavat AV-markkinoiden kasvaviin ja muuttuviin tarpeisiin.

Lisätietoa: Canon Oy, Heikki Lappalainen,

etunimi.sukunimi@canon.fi

LX-MU600Z-kuvia

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.