yes consumer

Canon päästää luovuuden valloilleen FESPA 2016 -messuilla

Nyt jos koskaan on tarjolla mitä houkuttelevimpia ja jännittävämpiä tapoja tulostaa. Uusimpien teknologioiden avulla voit toteuttaa idean kuin idean ja löytää entistä kannattavampia bisnesmahdollisuuksia. Canon esittelee markkinoiden laajimman ja houkuttelevimman kirjon printin luovimpia ratkaisuja FESPA Digital 2016 –messuilla. (Halli1, ständit F100-F120) Amsterdamissa 8.-11. maaliskuuta.

Designstudiossa Canon opastaa kävijät kädestä pitäen ensimmäisestä luonnosideasta valmiiksi myyviksi lopputuotteiksi. Valaisevissa demoissa ja opastuskierroksilla havainnollistetaan Canonin monipuolisen suurkuvatuotannon koko kapasiteetti ja työnkulku. Euroopan ensiesittelyssä on kaksi upouutta UV-tasotulostinta: Océ Arizona 1280 XT ja Océ Arizona 1280 GT. Ne tarjoavat entistä parempaa laatua, kustannustehokkuutta ja helppokäyttöisyyttä tasotulostamiseen.

Canon on nykyään myös 3D-tulostuskumppani, ja Fespassa on näyttävästi esillä myös uudet tehokkaimmat ratkaisut kolmiulotteisiin tulostustarpeisiin, kuten erilaisten mallinnosten ja prototyyppien, työkalujen ja niiden osien sekä loppukäyttöön tarkoitettujen osien tuotantoon.

Eri alojen vaikuttajia edustavat asiakkaamme valottavat messuilla, mitä kumppanuus Canonin kanssa on heille merkinnyt:

• Clive Booth monipuolinen valokuvaaja, designer ja ohjaaja
  • Dag Myrestrand – Bitmapin toimitusjohtaja, valokuvaaja, ohjaaja
  • Gary Dixon, Lintec Graphic Films / Vitrographic – edistyksellisen, PVC-vapaan tarran valmistaja
  • Jos Laugs – Art Academy Maastricht

Lisäksi Canon antaa tärkeää tietoa laatuun, työnkulkuun ja käytettävyyteen sekä tuottavuuteen liittyvistä muutoksista. Canonin edustajat opastavat paikan päällä entistä kustannustehokkaampiin tapoihin hyödyntää uusia ratkaisuja. Näin voidaan toteuttaa hyväkatteisia tuotteita tai tehdä markkinointiviestinnästä tehokkaampaa.

Esillä on runsaasti erilaisia mallisovelluksia ja asiakasesimerkkejä, joiden tarkoituksena on herättää luovuus kukkimaan ja osoittaa, millaista hyötyä Canon voi tuottaa kumppaneilleen.

Lisätietoa ja ideoita printin rajattomista mahdollisuuksista tarjoavat Canonin tuoreet Think Creative -julkaisut, joita on jaossa osastolla. Kannattaa myös pistää seurantaan #UNLEASHPRINT.

Fespassa esiteltävät ratkaisut:

• Océ Arizona 1280 XT
  • Océ Arizona 1280 GT
  • Océ ColorWave 910
  • Océ ColorWave 700
  • DreamLabo FS 5000
  • 3D-tulostin
  • Digitaalinen tasoleikkuri (Zünd)

Lisätietoa: Canon Oy, Tarmo Kuusela ja Juha-Matti Lehtinen (etunimi.sukunimi@canon.fi)

Canon Fespassa

Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.